چهره هاسلبریتی خارجی

آیشواریا رای در ششمین فیلم هالیوودی‌اش بازی خواهد کرد؟

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی

قبل از پریانکا چوپرا و دیپیکا پادوکن، چهره زیباروی سینمای هند، آیشواریا رای بود که حضور در سینمای هالیوود را تجربه کرد. طبق گزارش‌‌های شنیده این بازیگر برجسته و مطرح، قرار است یک بار دیگر در یک هالیوودی دیگر بازی کند. ظاهرا  به تازگی یک پروژه هالیوودی به آیشواریا رای پیشنهاد شده که او هم علاقه نشان داده و قرار است به زودی قرارداد بازی در این کار را ببندد.

یک منبع خبری معتبر اظهار داشته که آیشواریا پس از مطالعه فیلمنامه از داستان خوشش آمده و به زودی قرار بسته خواهد شد و اگر اوضع خوب پیش برود تائید و اعلام رسمی حضور او در این پروژه تا پایان سال میلادی انجام خواهد شد.

این فیلم ششمین تجربه حضور آیشواریا در فیلمی هالیوودی خواهد بود. پیش از این این چهره مطرح هندی در فیلم‌های هالیوودی «عروس و تعصب»، «ملکه ادویه‌ها»، « Provoked»، « The Last Legion» و «پلنگ صورتی۲» بازی کرده است. اگر چه آیشواریا رای هنوز در سینمای غرب چهره‌ای محبوب و پرطرفدار است اما یک بار در مصاحبه‌ای گفته بود که ترک کردن سینمای هند به خاطر هالیوود حتی از ذهن او هم عبور نمی کند.

او در این باره چنین گفته بود: «من خیلی شفاف  و روشن می‌دانستم که چه می خواهم. من از بازی در سینمای هند لذت می‌برم و کارگردان‌های بسیار شگفت‌انگیز و توانایی وجود داشته که دوست داشتم با آنها کار کنم و به همین خاطر شانس قبول کردن خیلی از پروژه‌های هالیوودی را از دست دادم. حضور در سینما کلا شگفت انگیز است، فارغ از اینکه به چه زبانی باشد و در کجای دنیا آن فیلم ساخته ‌شود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا