چهره هاسلبریتی ایرانی

ابتلای محمد پروین پسر علی پروین به کرونا واقعیت دارد؟ + جزئیات

ابتلای محمد پروین پسر علی پروین به کرونا واقعیت دارد؟ به همراه جزئیات کرونا گرفتن محمد پروین فوتبالیست سابق پرسپولیس و پسر پیشکسوت این تیم. گفته می شود که محمد پروین،پسر علی پروین به ویروس کرونا مبتلا شده است.

ابتلای محمد پروین پسر علی پروین به کرونا
ابتلای محمد پروین پسر علی پروین به کرونا

گفته می شود که محمد پروین،بازیکن اسبق تیم پرسپولیس و پسر علی پروین،اسطوره این باشگاه به ویروس کرونا مبتلا شده است و در حال حاضر در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده است. محمد که تنها پسر علی پروین است در زمان سرمربیگری پدرش در تیم پرسپولیس،با شماره ۷ برای قرمزها بازی می کرد.

محمد پروین ۱۲ خرداد ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمد. وی فرزند علی پروین مربی سابق و پیشکسوت مشهور پرسپولیس است. پروین سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، استیل‌آذین، سایپا، دونایسکا استردا، پیکان، گهر زاگرس و پارسه این بازیکن در سن ۲۶ سالگی از فوتبال خداحافظی کرد و مالکیت و مدیریت تولیدی نان فانتزی را عهده‌دار شد پروین خداحافظی زودهنگامش را به وضعیت کنونی فوتبال مرتبط دانست. او به تجارت برنج مشغول است ضمنا درروستای هشتل ویلا دارد.

ویروس کرونا طی روزهای اخیر شیوع بیشتری پیدا کرده و بسیاری را در شهرهای ایران دچار بیماری کرده است. این رویروس همه روزه جان ده ها نفر را می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا