اخبار داغ

ابراهیم صادقی سرمربی جدید سایپا و جانشین علی دایی کیست ؟

مجله اینترنتی کولاک : ساعتی پس از انتشار خبر برکنار علی دایی از سرمربیگری سایپا ، ابراهیم صادقی اعلام کرده است که با اجازه دایی هدایت این تیم را برعهده گرفته است . صادقی گفت: از دایی اجازه گرفتم؛می خواهم از تمامی ظرفیت های باشگاه در جهت ساخت یک تیم قدرتمند بهره ببرم.

 

ماجرای  جایگزینی یحی گل محمد به جای دایی چه بود ؟

بعد از برکناری عجیب علی دایی از سرمربیگری سایپا خبر جالب توجه توافق این باشگاه با یحیی گل محمدی، سرمربی کنونی و موفق پدیده شهر خودرو برای فصل آینده است، در این توافق گل محمدی بعد از پایان لیگ برتر در فصل هجدهم روی نیمکت سایپا کار خود را آغاز خواهد کرد!

طولی نکشید که این ماجرا تکذیب شد و مشحص شد که ابراهیم صادقی جایگزین دایی شده است .

ابراهیم صادقی (زاده ۱۵ بهمن ۱۳۵۷ – کرج) بازیکن سابق فوتبال ایرانی است.

وی در سال ۱۳۷۹ به عضویت به باشگاه فوتبال سایپا درآمد و تا سال ۱۳۹۶ در همین تیم به بازی پرداخت و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

در سال ۱۳۸۹ به پاس یک دهه حضور مستمر صادقی در باشگاه سایپا، این باشگاه در مراسمی با نام «نارنجی وفادار» از وی تجلیل و تقدیر به عمل آورد.

او در فصل ۸۵–۸۶ در لیگ برتر فوتبال ایران به همراه تیم سایپا کرج در کنار علی دایی به عنوان قهرمانی دست یافت.

ابراهیم صادقی با سرمربیگری علی دایی در تیم ملی، به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. حضور او در بازی برابر کویت از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی انتقادات شدیدی را علیه علی دایی سرمربی تیم ملی به همراه داشت، اما بعدها با توجه به انتخاب ابراهیم صادقی به عنوان تنها کاندید از ایران برای عنوان بهترین بازیکن سال آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، او به چهره‌ای محبوب تبدیل شد.

وی تنها گل ملی خود را در یک بازی دوستانه در مقابل تیم ملی فوتبال امارات به ثمر رساند. او به همراه تیم ملی ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ نیز حضور داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا