کلیپ داغ

اجرای آهنگ پوران خواننده قبل از انقلاب توسط رضا صادقی + ویدیو

در این مطلب از مجله کولاک، ویدیویی از اجرای آهنگ پوران خواننده قبل از انقلاب توسط رضا صادقی را خواهیم دید! با ما همراه باشید. رضا صادقی ، خواننده موسیقی پاپ در برنامه ام شو آهنگ ” زندگی آی زندگی ” ، پوران خواننده قبل از انقلاب را به صورت زنده اجرا کرد.

شنبه ‌۱۷ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ساعت ۲۱ ، رضا صادقی و شاهرخ استخری در قسمت سوم ام ‌شو با مجید صالحی به گپ و گفت ‌و گو پرداختند؛ همچنین رضا صادقی و سامان احتشامی برای مخاطبان اجرای زنده داشت!

فرح‌ دخت عباس طاقانی با نام مستعار پوران ، خواننده و بازیگر بعد از انقلاب ۱۳۵۸ شمسی به همراه فرزندان خود به ایالات متحده آمریکا رفت و ساکن شهر لس انجلس شد و در غربت فعالیت هنری کمی هم چون ضبط چند ویدیو برای آهنگ‌ های مشهور قدیمی خود داشت و سرانجام در اواخر دهه ۶۰ شمسی به ایران بازگشت. پوران در اوایل سال‌ های دهه ۶۰ شمسی دچار بیماری سرطان سینه و ناراحتی های کبدی شد. او که در اواخر دهه ۶۰ شمسی به ایران بازگشته بود، با اوج گرفتن بیماری، دوباره قصد رفتن به ایالات متحده آمریکا جهت معالجه را داشت اما ممنوع الخروج شده بود! او بر اثر بیماری در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران بستری شد.

پوران سرانجام در بیمارستان درگذشت و در امامزاده طاهر (کرج) به خاک سپرده شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا