کلیپ داغ

اجرای کلیپ پیام حسن نژاد فینالیست برنامه عصر جدید ۱۲ فروردین ۹۸

مجله اینترنتی کولاک: در این شب هایی که تعداد زیادی از مردم با برنامه عصر جدید بخشی از اوقات فراغت نوروزی خود را سر کرده اند تا حدود زیادی مشخص شده که ملاک رای دادن داوران برنامه برای انتخاب برترین ها به سمت شرکت کنندگانی تمایل سنگین تری دارد که اجرای آنها و حرکاتشان به حدی خاص باشد که از عهده هر کسی بر نیاید و این موضوع تا حدود زیادی هم به عنوان یک ملاک ثابت قابل قبول است.

پیام حسن نژاد فینالیست برنامه عصر جدید
شاید به همین دلیل باشد که در برنامه دوشنبه شب عصر جدید پیام حسن نژاد جوان بوشهری توانست با حرکات آکروباتیکش که بر پایه ورزش ژیمناستیک اجرا شد رای مثبت داوران را از آن خود کند.
او چند بار با بدن انعطاف پذیری که داشت هر چهار داور را سر شوق آورد تا جاییکه در بعضی صحنه ها وقتی دوربین برنامه روی داوران زوم شده بود به راحتی می شد شگفت زدگی را در چهره متعجب آنها و چشمه ای مشتاقشان دید که یک لحظه هم از حرکات پیام غافل نشدند.
این موضوع می تواند به نوعی چراغ راه تمام شرکت کنندگانی باشد که برای شرکت در مسابقه عصر جدید دوست دارند به فینال برسند و از داوران رای مثبت بگیرند. حالا دیگر همه فهمیدند که ملاک رای هر چهار داور دیدن کارهای خارق العاده ای است که به قول معروف کار هر کسی نباشد. مثل حرکات جالبی که پیام از خود به نمایش گذاشت و به طور اختصاصی کار خودش بود و تعداد معدودی از افراد ژیمناستیک کار که در این ورزش تخصصی مهارت لازم را دارند. pپس سعی کنید متفاوت باشید تا از هر چهار داور رای مثبت بگیرید و برنده مسابقه باشید.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا