اخبار داغورزشی

احمد سعادتمند مدیر عامل استقلال کیست ؟ + سوابق | آیا سعادتمند پرسپولیسی است؟!

احمد سعادتمند مدیر عامل استقلال کیست ؟ آیا سعادتمند پرسپولیسی است؟ آشنایی با مدیرعامل جدید باشگاه استقلال به همراه بیوگرافی و سوابق. مدیر عامل استقلال مشخص شد. احمد سعادتمند به عنوان مدیر جدید استقلال امروز (یکشنبه) معرفی شد. احمد سعادتمند با انتخاب از سوی هیات مدیره باشگاه استقلال و تایید مسعود سلطانی‌فر به عنوان مدیر جدید باشگاه استقلال منصوب شد و حکم خود را دریافت کرد.

احمد سعادتمند مدیر عامل استقلال کیست
احمد سعادتمند مدیر عامل استقلال کیست

استقلال بعد از استعفای امیرحسین فتحی چند ماهی بدون مدیرعامل و زیر نظر سرپرست اداره می‌شد، ولی در نهایت اعضای هیات مدیره این مسئولیت را به سعادتمند سپردند. این در حالی است که فرهاد مجیدی پیش از این واکنش تندی به انتخاب احتمالی سعادتمند داشت و پیش از تصمیم امروز هیات مدیره هم عنوان کرده بود «استقلال بیشتر از هر زمانی به مدیران توانا و پولساز نیاز دارد، نه مدیرانی که بدون پشتوانه اقتصادی لازم و با تبلیغات و وعده‌های دروغ فقط وقت استقلال را هدر می‌دهند»

احمد سعادتمند سابقه مدیرکلی دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و مدیرکلی ورزش و جوانان استان مازندران را در کارنامه کاری خود دارد. اسماعیل خلیل‌زاده هم پیش از این نایب رئیس اتاق تعاون کشور، رئیس اتاق تعاون تهران و عضو شورای عالی پول و اعتبار بوده است.

سعادتمند در مصاحبه ای در پاسخ به این سؤال که چطور می‌تواند به باشگاه استقلال کمک کند، گفت: در سوابق خدمتی‌ام جدا از اینکه در استان‌ها مدیرکل و معاون ورزشی بودم، در فدراسیون‌ها نیز سمت سرپرستی داشتم. در چهار باشگاه به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره فعالیت می‌کردم. در سال ۶۲، فوتبال جوانان و تیم منتخب مازندران را هدایت می‌کردم و در خانواده فوتبالی و استقلالی بودم. بیش از ۳۰ سال در ورزش کشور هستم و آگاهی کامل به فوتبال و استقلال دارم و امیدوارم بتوانم به این باشگاه کمک کرده و کارها را با آرامش پیش ببریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در باشگاه استقلال قسم شدیم که به باشگاه کمک کنیم و برای موفقیت تیم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم. امیدوارم همه ما کمک کنیم تا استقلال مانند همیشه بدرخشد. استقلال پرافتخارترین تیم ما بوده و باشگاه مردمی است و شک ندارم به کمک همه و کسانی که در استقلال حضور دارند، بتوانیم این تیم را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

این در حالیست که برخی از وبسایت ها مدعی شده اند احمد سعادتمند پرسپولیسی است و چند ماه قبل برای پرسپولیس در آسیا آروزی موفقیت کرده بود!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا