چهره هاسلبریتی خارجی

ازدواج سوشمیتا سن با مدلی که ۱۵ سال از او کوچکتر است!

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی : همه کسانی که اخبار سینمای هند را دنبال می‌کنند و از طرفدران بانوی شایسته سابق جهان، سوشمیتا سن هستند، می‌دانند که او بالاخره عشق را در وجود یک مدل هندی به نام روهمان شاول پیدا کرده است و مدتی است که با او در رابطه است. سوشمیتا سن غالبا عکس‌هایی از خودش و روهمان در تعطیلاتشان، جلسات ورزش و تمرین دو نفره و… را با طرفدارانش در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد.

و حالا شنیده می‌شود که این زوج شناخته شده آماده هستند که ارتباط خود را وارد مرحله تازه‌ای بکنند. طبق گزارشات شنیده شده سوشمیتا سن و نامزدش تصمیم دارند اواخر سال جاری میلادی ازدواج کنند. درواقع گفته می‌شود که سوشمیتا سن، بازیگر ۴۳ ساله بالیوود ممکن است در ماه دسامبر یا نوامبر با این مدل ۲۸ ساله ازدواج کند!  فاصله سنی ۱۵ ساله میان این زوج هم به نوبه خود اتفاق منحصربه فردی است.

بنابر گزارشات یکی از مطرح‌ترین مجلات سینمایی هند، مجله ووگ،  روهمان چند ماه قبل به سوشمیتا سن پیشنهاد ازدواج داده و او هم پذیرفته است و به همین دلیل سوشمیتا سن این رابطه را رسانه‌ای کرده است. این زوج مطرح، در حال حاضر به دنبال انتخاب یک تاریخ مناسب برای برگزاری مراسم عروسی‌شان هستند و تاریخی در زمستان ۲۰۱۹ را مد نظر دارند.

ماه ژوئن سال جاری بود که سوشمیتا سن از رابطه‌ عاطفی‌اش با روهمان صحبت کرد. سوشمیتا سن در مصاحبه‌ای درمورد نحوه آشنایی‌اش با روهمان چنین گفت: «آشنایی ما داستان جالبی داشت. روهمان یک پیام مستقیم در اینستاگرام برای من فرستاد و من پیام‌های مستقیم را چک نمی کردم چون مطمئن نبودم که جواب دادن به این گونه پیام‌ها مفهوم صدور مجوز برای شروع یک ارتباط را داشته باشد. بنابراین مقدار بسیار زیادی از این دسته پیام‌ها در صفحه اینستاگرام من وجود داشت و من هیچ کدام را باز نکرده بودم.»

سوشمیتا سن متولد ۱۹ نوامبر سال ۱۹۷۵ درخانواده‌ای بنگالی در حیدرآباد است. او کار خود را با مدلینگ آغاز کرد. او در سال ۱۹۹۴، در سن ۱۸ سالگی تاج زیباترین بانوی شایسته جهان را برگذاشت. او اولین چهره هندی بود که این تاج را بر سر گذاشت و برای کشورش افتخار آفرید. او در سال ۱۹۹۶ با فیلم «Dastak» وارد بالیوود شد. او در فیلم‌های موفقی همچون «سیرف توم»، «بیوی نامبر وان»، «مه هونا» و… بازی کرده است. سوشمیتا سن از سال ۲۰۱۵ تاکنون در هیچ فیلمی بازی نکرده و فعالیت او در عرصه سینما بسیار کم رنگ شده است. این بازیگر ۴۳ ساله یک خواهر و یک برادر دارد که برادرش به تازگی ازدواج کرده است.

سوشمیتا سن در سن ۲۴ سالگی تصمیم گرفت مادر باشد و سرپرستی یک دختر را پذیرفت و ده سال بعد یک دختر کوچک دیگر را هم به سرپرستی گرفت. او به تازگی در مورد اقدامش در این مورد گفته است که عاقلانه‌ترین تصمیمی که در سن ۲۴ سالگی گرفتم این بود که یک مادر باشم. خیلی‌ها فکر می‌کنند که من به خاطر انجام یک کار خیر دست به این اقدام زدم درصورتی که این گونه نبوده است. او در یک دختر خوانده‌اش زندگی خوبی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا