سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم طلاخون + خلاصه داستان و زمان اکران | نقد فیلم طلا خون

اسامی بازیگران فیلم طلاخون به همراه خلاصه داستان و معرفی کامل فیلم همچنین زمان دقیق اکران و تحلیل و نقد فیلم طلا خون در این مطلب. فیلم طلاخون به کارگردانی ابراهیم شیبانی و با بازی شهاب حسینی و حسام منظور ساخته شده است. به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «خورشید همچنان می درخشد» به کارگردانی ابراهیم شیبانی به «طلاخون» تغییر نام داد.

بازیگران فیلم طلاخون
بازیگران فیلم طلاخون

ابراهیم شیبانی که تازه ترین فیلم خود را اوایل زمستان در قزوین به مدیریت فیلمبرداری حسین جعفریان شروع کرده بود به روزهای پایانی نزدیک شد. به نقل از روابط عمومی پروژه، صداگذاری فیلم سینمایی «طلاخون» به کارگردانی ابراهیم شیبانی توسط سیدعلیرضا علویان به پایان رسید. همچنین تدوین این فیلم سینمایی توسط احسان شیبانی انجام شده است.

شهاب حسینی، حسام منظور، زری خوشکام، ترنم کرمانیان با معرفی یک چهره جدید برای نقش اصلی زن، بازیگران فیلم جدید ابراهیم شیبانی هستند. ابراهیم شیبانی و شهاب حسینی ١٨ سال پیش اولین همکاری خود را در فیلم سینمایی «زهر عسل» با هم داشتند.

در فیلم سینمایی «طلاخون» طراح چهره پرداز عبدالله اسکندری، صدابردار محمود سماک باشی و سیدعلیرضا علویان به عنوان مجری طرح با حسن کلامی تهیه کننده همکاری دارند.

«طلاخون» برگرفته از یکی از داستان‌های همینگوی است. داستان سریال در دهه ۴۰ می‌گذرد و اقتباسی از دو رمان «آرزوهای بزرگ» و «دیوید کاپرفیلد» است و مربوط به فضای سیاسی دهه ۴۰ و ماجرای جنگل‌های سیاهکل است. همچنین این مجموعه از بحث‌های فرهنگی، تاریخی و فولکلور برخوردار است.

این فیلم در شمال کشور تولید خواهد شد و داستان تا دهه ۶۰ و ۷۰ به طول می‌انجامد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا