سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم تورنادو | خلاصه داستان تورنا ۲ + زمان پخش

اسامی بازیگران فیلم تورنادو به همراه خلاصه داستان تورنا ۲ همچنین زمان پخش این فیلم در شبکه خانگی به همراه اطلاعات تکمیلی درباره تورنا ۲. فیلم تورنادو به کارگردانی سیدجواد هاشمی ساخته شده تازه‌ترین اثر سینمای ایران است که اکران آنلاین می‌شود. سیدجواد هاشمی کارگردان «تورنادو» که پس از فیلم پیشونی سفید ۳ ساخته شده است درباره این فیلم گفته است «تورنادو» از نظر پروداکشن کار خوبی برای کودکان است و در این فیلم نگاه بسیار ویژه ای به کودکان و خانواده ها داریم و مخاطبان با فضای مفرح، شاد و فانتزی مواجه خواهند شد.
بازیگران فیلم تورنادو
بازیگران فیلم تورنادو

اکران آنلاین فیلم «تورنا ۲» ساخته جواد هاشمی، ازچهارشنبه ۳۱ اردیبهشت، ساعت ۲۰، در سایت‌های «آپرا»، «هابینا»، «فیلم‌گردی»، «پیشتاز مووی» و سایر سایت‌های قانونی تحت نظر ساترا از ساعت ۸ شب آغاز می‌شود. طی روزهای گذشته و با شیوع کرونا و بسته ماندن سینماها، بازار اکران های آنلاین حسابی داغ شده است.

باید دید کدام فیلم ها می توانند در شبکه نمایش خانگی بیشتر جذب مخاطب و تماشاچی داشته باشند.

خلاصه داستان

فیلم داستان پروفسوری را روایت می‌کند که موفق به ساخت یک رستوران شده است. رستورانی که در نهایت به یک سفینه تبدیل می‌شود. حال با ورود چهار نوجوان به قصه و با شیطنت آنان، این سفینه مقداری زودتر از موعد به پرواز درمی‌آید. سفینه در نهایت به فضا رفته و در یک سرزمین ناشناخته فرود می آید.

اسامی بازیگران

اکبر عبدی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، الناز حبیبی، ارسلان قاسمی، عباس جمشیدی، وحید نفر، امیر رونقی، راستین عزیزپور، امیررضا احمدی، محمدمهدی ایرانی و نگار نافذ از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تورنادو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا