سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم شیشلیک به کارگردانی محمد حسین مهدویان + خلاصه داستان

در این مطلب از مجله کولاک، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران فیلم شیشلیک به کارگردانی محمد حسین مهدویان همراه با خلاصه داستان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. همزمان با آغاز فیلم برداری پروژه‌ های سینمایی و از سر گرفته شدن تولید فیلم و سریال‌ هایی که شیوع ویروس کرونا آن ها را متوقف‌ کرده بود، اخبار تازه ای از فعالیت جدید سینماگران منتشر شده است!

یکی از مهم ‌ترین خبرها، فیلم جدید محمد حسین مهدویان و همکاری او با رضا عطاران در این فیلم است! محمد حسین مهدویان پس از فیلم ” درخت گردو “، در اثر تازه خود برای دومین بار با چهره‌ های متفاوتی همکاری خواهد کرد!

دیروز ۱۱ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، نخستین خبر از فیلم تازه محمد حسین مهدویان به نام شیشلیک منتشر شد و در آن گفته شد ژانر این فیلم، کمدی است. اولین بازیگر آن که نام وی اعلام شده است نیز رضا عطاران است و نویسندگی فیلمنامه این اثر را نیز امیر مهدی ژوله بر عهده داشته است. همچنین و اول مارکت نیز به عنوان سرمایه‌ گذار در این فیلم سینمایی حضور خواهد داشت.

حضور رضا عطاران و امیر مهدی ژوله به عنوان بازیگر و نویسنده در این پروژه، اتفاق معمولی نیست! نکته جالب دیگر فیلم این است که شیشلیک غذای معروف مشهد است و رضا عطاران نیز متولد شهر مشهد است! بنابراین احتمال دارد این دو مسئله بی ارتباط با یکدیگر نباشند. البته هنوز درباره قصه و نقش رضا عطاران اطلاعاتی منتشر نشده است، اما ارتباط نام فیلم با اصالت رضا عطاران جالب است و احتمالا اتفاقی نخواهد بود!

محمد حسین مهدویان پس از فیلم هایی که در اکثر آن‌ ها به موضوع دفاع مقدس و تاریخ معاصر می ‌پرداخت، برای اولین ‌بار سراغ ژانر کمدی رفته است! امیر مهدی ژوله که به عنوان نویسنده آثار مهران مدیری شناخته می ‌شود، چهره پر حاشیه ‌ای در فضای مجازی بوده است و پست‌ های ایستاگرامی کنایه ‌آمیز وی درباره مسائل مختلف معمولا پر سروصدا بوده است! او مدتی است در تلویزیون نیز ممنوع ‌التصویر است!

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا