سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم ضربه فنی+ خلاصه داستان و زمان اکران

اسامی بازیگران فیلم ضربه فنی به همراه خلاصه داستان و زمان اکران. ضربه فنی فیلمی به کارگردانی و نویسندگی غلامرضا رمضانی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم نامزد دریافت جایزه بخش مسابقه چهل‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم جیفونی ایتالیا شده است.

بازیگران فیلم ضربه فنی
بازیگران فیلم ضربه فنی

«ضربه فنی» همچنین در سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان توانسته است سه پروانه زرین داوران کودک و نوجوان برای بهترین فیلم، پروانه زرین مسابقه سینمای ایران به عنوان بهترین فیلم و بهترین فیلم‌نامه‌ی بخش نوجوان را به خود اختصاص دهد.

اسامی بازیگران

در «ضربه فنی» نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا نقش‌آفرینی می‌کنند. همچنین سپهراد فرزامی، سیاوش اسدپور، علی ملکیان، حسین لطفی، متین جان‌جانه، محمدامین مرادی، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی بازیگران نوجوان این فیلم هستند.

 

خلاصه داستان

داستان فیلم «ضربه فنی» در باره‌ی محمد شاگرد درس‌خوان و خوبی است که یکی از شاگردان مدرسه مزاحم او می‌شود. در این میان محمد با یکی دیگر از شاگردان مدرسه به نام امیر که ورزشکار است آشنا می‌شود و این آشنایی سرنوشت متفاوتی را برای هر سه نفر آن‌ها به دنبال دارد و…

محور اصلی فیلم رفاقت و برتری آن بر رقابت ناسالم است. کارگردان در این فیلم به خوبی و با به‌کار گرفتن عناصر مورد علاقه‌ی نوجوانان امروز در فیلمی اکشن و هیجانی موضوع رفاقت، نزدیک ‌شدن به بچه‌ها، کمک به آن‌ها برای مقابله با ترس‌ها و مشکلات‌شان چه در محله و چه در مدرسه یا خانواده و استقلال پیدا کردن را نشان می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا