سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم قاتل بروسلی + خلاصه داستان و زمان پخش

اسامی بازیگران فیلم قاتل بروسلی به همراه خلاصه داستان فیلم قاتل بروسلی با بازی امیر جعفری و امین حیایی همچنین اطلاعاتی از این فیلم در همین مطلب. برای آغاز فیلمبرداری «قاتل بروس لی» منتظر مجوز ورود به شهر هنگ کنگ هستیم.

بازیگران فیلم قاتل بروسلی
بازیگران فیلم قاتل بروسلی

بهمن گودرزی کارگردان سینما درباره آخرین‌ وضعیت تولید فیلم «قاتل بروس لی» به باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: از آنجایی که لوکیشن‌های فیلم در شهر هنگ کنگ است، منتظر مجوز‌های لازم جهت ورود به آن جا و شروع فیلمبرداری هستیم.

وی در خصوص زمان احتمالی حضورشان در هنگ کنگ بیان کرد: باتوجه به اینکه در حال حاضر این شهر در قرنطینه است، اجازه ورود نداریم اما صحبت از بازکردن مرز‌ها و راه افتادن پرواز‌ها برای اواخر خرداد است و فعلا هیچ چیز قطعی نیست.

این کارگردان درباره بازیگران فیلمش گفت: امیر جعفری، امین حیایی و ریحانه پارسا برای نقش آفرینی در این فیلم حضور دارند و دو بازیگر ایرانی دیگر و چند بازیگر هنگ کنگی نیز به جمع بازیگران اضافه خواهند شد.

وی افزود: تهیه کنندگی این فیلم کمدی را مرتضی شایسته برعهده دارد، آرش قادری و حمید خامنه نویسندگان فیلمنامه هستند و کل لوکیشن‌ها در هنگ کنگ خواهد بود.

سه بازیگر اصلی این فیلم تا به حال با یکدیگر همبازی نبوده اند. باید دید این فیلم در نهایت مورد استقبال تماشاگران قرار می گیرد یا خیر؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا