سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم من می ترسم + خلاصه داستان و زمان اکران

اسامی بازیگران فیلم من می ترسم به همراه خلاصه داستان و زمان اکران فیلم من می ترسم به کارگردانی بهنام بهزادی همچنین اطلاعات تکمیلی درباره فیلم. من می‌ترسم فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی بهنام بهزادی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

فیلم من می ترسم با حضور امیر جعفری و الناز شاکردوست
فیلم من می ترسم با حضور امیر جعفری و الناز شاکردوست

خلاصه داستان فیلم

بدیش اینه من وسط کلی شک ام که می خوام برم یا نه…ولی بدترش اینه که صدبرابرش مطمئنم نمی تونم بمونم.

بازیگران فیلم

الناز شاکردوست، پوریا رحیمی سام، امیر جعفری، ستاره پسیانی، مهران احمدی و…

نویسنده، کارگردان، سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده: بهنام بهزادی، مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، مدیر صدابرداری: مهدی صالح کرمانی، دستیار اول کارگردان: چاووش هنرآموز، برنامه‌ریزان: مجیدرضا فاضلی، فاطمه زیوری، دستیار دوم کارگردان: سینا بیگی، دستیار سوم کارگردان: میلاد ربیعی، منشی‌صحنه: مریم شقاقی

بهزادی پیش از این ساخت فیلم هایی چون، «تنها دوبار زندگی می کنیم»، «قاعده تصادف» و «وارونگی» را در کارنامه خود دارد، که برای این آثار جوایز مختلفی از جشنواره های داخلی و خارجی دریافت کرده است. نویسنده، کارگردان و تهیه کننده«من می ترسم» بهنام بهزادی است.

فیلم سینمایی «من می ترسم» روایتی موازی از دو رابطه از یک سنخ است که با بیان سینمایی ضعیف خود، بعضا چالشی غلط برای مخاطب ایجاد می کند. اثری که به ترسیم روابط نسیم و بهمن می پردازد که با یکدیگر زندگی می کنند! نسیم دختری از خانواده متمول است و قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارد؛ اما بهمن به عنوان هم خانه و یا بهتر بگوییم هم باش او هنرمند طراح و شاعری است که منتقد به وضع موجود است و شعرهایی می سرآید که مجوز انتشار ندارد و این در حالی است که اثر از سویی دیگر به ترسیم روابط آزاد مسعود مدیر  شرکتی می پدازد که نسیم در آن مشغول به کار بوده.

البته روابط آزاد آقای رییس بر طبق کلیشه های معمول سینمایی و یا بهتر بگوییم سریال های تلویزیونی با یکی از کارمندان زن خود روایت می شود که از طبقه ضعیف جامعه است و در نهایت نسیم را که پیش از این با درخواست های عاشقانه مسعود مواجه شده است را به قطع همکاری با شرکت می کشاند و ار این مقطع است که اثر بُعدی گانگستری نیز پیدا می کند!

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا