سینماسینمای‌جهان

اسامی بازیگران و داستان فیلم آوای وحش ۲۰۲۰ The Call of the Wild + نقد فیلم

در این مطلب از بازیگران و داستان فیلم آوای وحش The Call of the Wild ۲۰۲۰ نوشته ایم. آوای وحش فیلمی در ژانر ماجراجویی به کارگردانی کریس سندرز است. این فیلم را کریس سندرز کارگردان ۵۷ ساله ساخته است. از فیلم های او می توان به “لیلو و استیچ” نام برد. همچنین مایکل گرین نویسنده فیلم هایی چون بلید رانر، بیگانه و قتل در قطار سریع‌السیر شرق، فیلمنامه این فیلم را نوشته است.

اسامی بازیگران

در این فیلم بازیگرانی چون هریسون فورد، دن استیونز، عمر سی، و کارن گیلان ایفای نقش کرده اند.

خلاصه داستان

آوای وحش ، فیلمی ماجرایی و خانوادگی محصول ۲۰۲۰ به کارگردانی کریس سندرز  و نویسندگی مایکل گرین با اقتباس از کتاب آوای وحش جک لندن می‌باشد.از ستارگان این فیلم میتوان به هریسون فورد ستاره سری فیلم های اندیاناجونز نام برد.  داستان این فیلم درباره‌ی یک سگ سورتمه‌ای می‌باشد که در آلاسکا زندگی می‌کند ، طولی نمی‌کشد که این سگ در شرایطی قرار می‌گیرد که باید برای زنده ماندن بجنگد و…

مایکل گرین داستان این فیلم را برپایه داستان مشهور جک لندن نوشته است. آوای وحش مشهورترین رمان جک لندن نویسنده آمریکایی است. این رمان در سال ۱۹۰۳ منتشر شد. جک لندن در این رمان داستان «باک» سگ اهلی و محبوب یک قاضی را تصویر می‌کند که در پی ماجراهایی سر از محیط خشن و بی‌رحم کلوندایک در روزگار هجوم جویندگان طلا به یوکان کانادا درمی‌آورد. این رمان تأثیر گذارترین رمان جک لندن محسوب می‌شود.

بازیگران و داستان فیلم آوای وحش 2020
بازیگران و داستان فیلم آوای وحش ۲۰۲۰

برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: باکس آفیس هفتگی ۲۰۲۰ و فیلم جدید خارجی مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا