چهره هاسلبریتی ایرانی

استایل شیک سارا بهرامی در اکران فیلم سینمایی سرکوب + عکس

در این مطلب، عکسی از استایل شیک سارا بهرامی در اکران فیلم سینمایی ” سرکوب ” به کارگردانی و نویسندگی رضا گوران و به تهیه‌ کنندگی حبیب اسماعیلی و محصول سال ۱۳۹۷ شمسی را خواهیم دید؛ با ما همراه باشید. فیلم سینمایی ” سرکوب ” داستان یک روز از یک خانواده می‌ باشد! مادر خانواده به دلیل مشکل آلزایمر ، تحت مراقبت توسط یک پرستار می‌ باشد؛ پدر خانواده همواره به آزار اذیت جسمی و روحی مادر و سه دختر می‌ پرداخته است و مدتی است که از خانه رفته‌ است! در فیلم شاهد شنیدن خبر مرگ پدر خانواده می‌ باشیم اما هیچ‌ یک از اعضای خانواده حاضر به رفتن برای شناسایی جسد نمی‌ باشند.

استایل شیک سارا بهرامی

اما درباره ی سارا بهرامی ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر نیز می توان گفت وی متولد ۲ بهمن ماه سال ۱۳۶۱ شمسی در شهر اصفهان می باشد. بهرامی اولین کار سینمایی خود را در سال ۱۳۸۸ شمسی با فیلم ایرانی و فرانسوی ” تهرون ” به کارگردانی نادر تکمیل همایون تجربه کرد. او برای اولین بار برای بازی در فیلم ” ایتالیا ایتالیا ” به کارگردانی کاوه صباغ زاده نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و جشن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران شد.

لازم به بیان است بهرامی در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم ” دارکوب ” به کارگردانی بهروز شعیبی و به تهیه‌ کنندگی سید محمود رضوی و محصول سال ۱۳۹۶ شمسی موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا