چهره هاسلبریتی ایرانی

اشکان‌ خطیبی و خواهرش در حال ورزش کردن + عکس

در این مطلب، جدید ترین عکس از اشکان‌ خطیبی و خواهرش در حال ورزش کردن را خواهیم دید؛ با ما همراه باشید. اشکان خطیبی ، بازیگر، خواننده، مجری و کارگردان متولد ۱۹ مهر ماه سال ۱۳۵۸ شمسی در شمیران استان تهران می باشد. اشکان تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی تئاتر در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داده‌ است.

اشکان‌ خطیبی و خواهرش

او در سال ۱۳۷۹ شمسی به همراه بابک سعیدی ، یک گروه موسیقی به نام ” آپولون ” داشته‌ اند که راک ایرانی می‌ زدند اما اشکان از گروه جدا شد. وی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می‌ زند. او به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش‌ نامه‌ های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می‌ کند و مدیر گروه موسیقی ” ترافیک ” نیز هست. اشکان درباره ورود خود به عرصه بازیگری می گوید: ” علاقه ای به بازیگری نداشتم و علت ورودم به این حرفه به خاطر پول بود! از تئاتر دانشجویی به فیلم ” دفتری از آسمان ” به کارگردانی و نویسندگی پرویز شیخ طادی در سال ۱۳۷۷ شمسی و وقتی ۱۹ ساله بودم معرفی شدم. در این فیلم بازی کردم که پخش نشدم، بعد از آن تئاتر را حرفه ای پیگیری کردم. “

لازم به بیان است در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ شمسی ، اشکان خطیبی در برنامه ” خندوانه ” اعلام کرد با آناهیتا درگاهی ، نقاش و بازیگر ازدواج کرده است! آناهیتا درگاهی همسر سابق محمد پروین پسر علی پروین بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا