چهره هاسلبریتی ایرانی

افشاگری بهاره رهنما درباره طلاقش از پیمان قاسمخانی و علت جدایی + ویدیو

افشاگری بهاره رهنما درباره طلاقش از پیمان قاسمخانی و علت جدایی به همراه ویدیو صحبت های بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسمخانی درباره جدایی. بهاره رهنما بانوی هنرمند و محبوب کشورمان در مصاحبه ایی علت جدایی اش از پیمان قاسم خانی و ازدواج مجددش را توضیح داد.

بهاره رهنما چند سالی است با امیر خسرو عباسی مالک برند ارایشی بهداشتی هاینس ازدواج کرده است در جایی ازبهاره رهنمادرباره ی بارداری و بچه دوم سوال پرسیدند ؛ بهاره رهنما اینگونه پاسخ داد: همسرم و من هر کدام یک بچه داریم ؛ اما همیشه مادر شدن برای من جذاب بوده ، فعلا سپردیم دست خدا تا ببینیم چی پیش میاد.

افشاگری بهاره رهنما درباره طلاقش
افشاگری بهاره رهنما درباره طلاقش

امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما کیست ؟

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان روز گذشته مراسم ازدواج مجددش با امیرخسرو عباسی را برگزار کرد. امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایشی بهداشتی است که مدتی است بهاره رهنما کارهای تبلیغاتی را برای او انجام می‌دهد.

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسمخانی است و دختری به نام پریا دارد. رهنما کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته‌است. پریا قاسم‌خانی تجربه حضور در تئاتر «پنجره‌ها» و فیلم سینمایی دایره زنگی (فیلم) و بانو را دارد.

بهاره رهنما، برای اولین بار با فیلم افعی به سینما آمد. سپس با همسرش در فیلم عاشقانه بازی کرد. او در سال ۱۳۸۰ بازی در یک فیلم کمدی نان و عشق و موتور هزار را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا