چهره هاسلبریتی ایرانی

الناز حبیبی بازیگر نقش شادی در سریال دلدار کیست؟ + بیوگرافی و عکس

مجله اینترنتی کولاک: الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون در سریال دلدار ایفاگر نقش شادی است. این بازیگر ۲۱ مرداد سال ۱۳۶۷ در شهر همدان متولد شده است و در رشته تدوین فارغ التحصیل شده است.

الناز حبیبی+شادی+دلدار

 

الناز حبیبی به دلیل اینکه فرزند آخر خانواده بوده‌است و مادرش توجه خاصی به او داشته‌است بعد از اینکه مادر را از دست می‌دهد به شدت ضربه می‌بیند. این ضربه روحی آنقدر برای الناز حبیبی سنگین بوده‌است که به مدت ۴ سال خانه نشین شده‌است. او در مدت این سال‌ها درس خواندن، کلاس رفتن و کارهای هنری را در به‌طور کامل کنار گذاشته‌است. بعد از گذشت این مدت با کمک خانواده اش این دوره غم و افسردگی را پشت سر می‌گذارد و دوباره به زندگی بر می‌گردد.

الناز حبیبی در سن ۲۴ سالگی در سال ۹۱ با شخصی به نام مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد. همسرش به دلیل کار در خارج از کشور اقامت داشت و الناز حبیبی هم نمی توانست به دلیل شغل بازیگری در خارج از کشور زندگی کند.

الناز حبیبی و همسرش

الناز حبیبی چند وقت پیش تمام عکس های دونفره خودش و همسرش را از اینستاگرام پاک کرد که سایت های زرد شایعه طلاق او را مطرح کردند. او در آخرین مصاحبه اش از تمام اعضای خانواده اش گفت به جز شوهرش، که همین موضوع به این شایعه دامن زد.

احتمالا او از همسرش جدا شده است و طلاق گرفته است.

الناز حبیبی+شادی+سریال دلدار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا