چهره هاسلبریتی ایرانی

استایل جذاب الناز شاکردوست در جشنواره فیلم فجر ۹۸ + عکس

الناز شاکردوست در جشنوراه فجر ۹۸ حضور یافت و او نیز مانند بسیاری از بازیگران که با لباس مشکی در جشنواره شرکت کردند، سیاه پوش شده بود. الناز شاکردوست سال گذشته برنده بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد. در این بخش عکس هایی از استایل جذاب الناز شاکردوست در جشنواره فیلم فجر ۹۸ را مشاهده می کنید.

الناز شاکردوست
الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در جشنواره فیلم فجر ۹۸

این روزها سیاه پوشی ستاره های سینما و هنرمندان در آیین های هنری بسیار به چشم آمده است.

یکی از استایل های سیاه که در این مدت توجه ها را به خود جلب کرده است، لباس الناز شاکردوست در جشن انجمن منتقدان است.لابد خاطرتان هست هفته پیش الناز برای ایفای نقش در “شبی که ماه کامل شد” موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر زن شد که به حتم این جایزه منتقدین معمولا سخت گیر برای او بسیار مغتنم است.

اما خوب الناز شکردوست باشی استایل و لباست بیش از هر اتفاق دیگری بیشتر مورد توجه و نقد قرار می گیرد.

الناز شاکردوست
الناز شاکردوست

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست (زاده ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. الناز شاکردوست در نامه‌ای خطاب به اهالی رسانه نوشته بود: نقش افسانه را در واقع زندگی کردم و روحم تا ابد در این نقش باقی می‌ماند. تنها دلخوشی من بیدار شدن به موقع روح‌های مملکتم ایران است. دلیل ایفای الناز شاکردوست در این نقش شنیدن آه همان دختری بود که بعد از گران شدن قیمت نان از خدا قهرش گرفت و از صف خارج شد و سوار مرکب فحشا شد و کسی نپرسید جواب خانه بی‌نان چه می‌شود….

الناز شاکردوست
الناز شاکردوست
الناز شاکردوست
الناز شاکردوست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا