چهره هاسلبریتی ایرانی

امیربهادر اورعی بازیگر نقش ارس در سریال سرزده کیست؟ + بیوگرافی امیربهادر اورعی

امیربهادر اورعی بازیگر نقش ارس در سریال سرزده کیست؟ به همراه زندگینامه کامل و بیوگرافی امیربهادر اورعی همچنین عکس و آدرس اینستاگرام این بازیگر. سریال «سرزده» از شبکه یک سیما پخش می شود. داستان حول محور اصلان و رضا که دوستان دوران جوانی و رقبای کشتی چوخه بوده‌اند می‌گذرد که دست روزگار مسیر آن‌ها را از یکدیگر جدا کرده است. این مینی سریال به کارگردانی بهادر اسدی ساخته شده و در ۹ قسمت آماده پخش می شود.

امیربهادر اورعی بازیگر نقش ارس
امیربهادر اورعی بازیگر نقش ارس

در این سریال امیربهادر اورعی بازیگر نقش ارس را برعهده دارد. اورعی اهل مشهد است و در دهه هفتاد به دنیا آمده است. او سالها پیش کار خود را با تئاتر آغاز کرد و موفق شد گام مهمی را در زمینه بازیگری برداشت سپس با پیشنهادهای زیادی که از کارگردانهای تئاتر دریافت کرد  موفق شد نظر فیملسازان را به خود جلب کند.

پیج اینتستاگرام امبربهادر اورعی

amirbahadororaee@

در سال ۱۳۹۶ با پیشنهاد اقای محمدرضا رسولی وارد سینما شد و در فیلم سورجان به ایفای نقش پرداخت. در این فیلم بازیگران شناخته ای همچون می لاد کی مرامم و بهدخت ولیان و مهدخت مولایی بازی میکردند.

این فیلم باعث شده که بازی او به خوبی دیده شود. امیر بهادر اورعی همچنین در نمایش هایی همچون اخکندو نیز بازی کرده است نمایشی که توسط آقای محمد مساوات نوسندگی و توسط آقای هادی عامل کارگردانی شد.

اورعی با درخشش در سریال سرزده موفق شد در بین مخاطبان تلویزیونی به شهرت برسد و نامش بر سر زبانها بیافتد. بهادر اسدی کارگردانی «سرزده» را بر عهده داشته و بازیگرانی همچون بهرنگ علوی، علی انصاریان، نسیم ادبی، رؤیا میرعلمی، یاشار هاشم زاده، رامبد شکرابی و امیربهادر اورعیبه در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا