سینماسینمای‌جهان

انصراف ناگهانی یکی از شاکیان کوین اسپیسی

مجله اینترنتی کولاک، مترجم: پرویز فغفوری آذر

مردی که کوین اسپیسی را به آزار جنسی متهم کرده بود، از پیگیری شکایت خود علیه این بازیگر انصراف داد.

او مدعی شده بود اسپیسی او را در جزیره نانتاکت دستمالی کرده و رفتار نامناسبی با او داشته است. براساس همین شکایت قرار بود دوشنبه این هفته اولین جلسه دادگاه برای بررسی این پرونده تشکیل شود که با انصراف شاکی از پیگیری شکایت، این جلسه هم لغو شد.

این بازیگر برنده اسکار از ابتدای طرج این شکایت تمام اتهامات را رد کرده بود و حاضر به قبول هیچ‌یک ار حرف‌های شاکی نشده بود.

میچل گارابدیان، وکیل شاکی که در این گزارش نامی از او برده نشده، از انصراف موکلش از پیگیری این پرونده در بوستون خبر داد. او همچنین گفت انصراف از این پرونده به صورتی است که شاکی دیگر نمی‌تواند علیه اسپیسی طرح ادعا کند و با این انصراف، هیچ‌یک از طرفین مجبور به پرداخت هزینه رسیدگی به این پرونده نخواهند بود.

به دلیل انصراف داوطلبانه شاکی، این پرونده به صورت خودکار از سیستم قضایی امریکا پاک می‌شود و سابقه‌ای برای هیچ‌یک از طرفین پرونده ایجاد نخواهد شد.

آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات کوین اسپیسی (سوم ژوئن)

پس از انصراف شاکی، آلن جکسون، وکیل کوین اسپسیی، به سوال هیچ خبرنگاری در این مورد پاسخ نداد.

جلسه دوشنبه می‌توانست یک جلسه حیاتی برای تعیین تکلیف این پرونده باشد زیرا متهم از طرف قاضی موظف شده بود تلفن همراه خود و مادرش را به دادگاه و کارشناسان قضایی تحویل دهد. وکلای اسپیسی قبلا گفته بودند متهم و مادرش پیغام‌های تلفنی اثبات‌کننده بی‌گناهی اسپیسی در این شکایت را پاک کرده بودند.

گارابدیان ماه گذشته به قاضی پرونده اعلام کرده بود تلفن مورد استفاده توسط شاکی در زمانی که مدعی شده بود در بار نانتاکت مورد آزار جنسی از طرف اسپیسی قرار گرفته، گم شده است.

زمان تشکیل این پرونده به نوامبر ۲۰۱۷ برمی‌گردد. زمانی که هدر اونرو در یک کنفرانس مطبوعاتی کوین اسپیسی را متهم به رفتار نامناسب با پسر ۱۸ ساله‌اش کرد. او گفته بود اسپیسی در جولای ۲۰۱۶ در یک بار در حالی که مست بود پسر او را مورد آزار جنسی قرار داده است.

موج اتهامات آزار جنسی علیه کوین اسپیسی از سال ۲۰۱۷ شروع شد و از آن زمان این بازیگر مشهور دائم مشغول جلسه با وکلای خود و حضور در دادگاه‌های مختلف بوده. این اتهامات همچنین موجب شده شرکت‌ها و استودیوهای مختلف فیلمسازی، قراردادهای خود را با او لغو کنند.

منابع: آسوشیتدپرس، usatoday

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا