چهره هاسلبریتی خارجی

اوراز کایگیلار اوغلو بازیگر نقش گدیز در سریال دختر سفیر کیست؟ بیوگرافی و عکس

اوراز کایگیلار اوغلو بازیگر نقش گدیز در سریال دختر سفیر کیست به همراه زندگینامه کامل بیوگرافی و عکس های اوراز کایگیلار اوغلو و اینستاگرام در این مطلب. اوراز کایگیلار اوغلو (Uraz Kaygılaroğlu) ۹ تیر ۱۳۶۶ در کادی کوی استانبول به دنیا آمده است. او مجری و بازیگر توانا و پر کار ترک است. اوراز در سریال پر مخاطب دختر سفیر در نقش گدیز ایشیکلی ظاهر شده است.

اوراز کایگیلار اوغلو بازیگر نقش گدیز
اوراز کایگیلار اوغلو بازیگر نقش گدیز

خانواده ‌و تحصیلات

اوراز اصالتا اهل بالیکسیر است. او از پدری بنام مهمت علی ‌و مادری بنام غمزه یوجر متولد شده است. اوراز پدر خود را در ۴ سالگی از دست داده است. او در رشته فارغ التحصیل رشته ی تبلیغات از دانشگاه بیلگی استانبول است.

آغاز کار بازیگری

اوراز برای اولین بار در سایل ۲۰۰۸ و با سریال یک در میلیون جلوی دوربین رفت. او تا به حال در فیلم ها و سریال های متعددی به هنرنمایی پرداخته است و مجریگری چند برنامه تلویزیونی را نیز بر عهده داشته است.

از جمله بازی های اوراز کایگیلار اوغلو می توان به سریال کوچه های پشتی، فیلم اگه برگرده مال توئه ( با بازی مورات بوز، یاسمین آلن، بوراک سوینچ) و سریال Pis Yedili (با بازی ادا اجه، باریش آردوچ، کادیر دوغولو) اشاره کرد.

جدیدترین بازی اوراز کایگیلار اوغلو مربوط به سریال پرطرفدار دختر سفیر است. نقش های اصلی سریال دختر سفیر را تسلیهان آتاگول و انگین آکیورک برعهده دارند.

اوراز علاقه زیادی دارد تا با کیوانچ تاتلیتوغ همبازی شود و او را بسیار خوش چهره می داند. او ماندن در خانه را به گشت و گذار ترجیح می دهد و از ۱۸ سالگی دوست داشته بچه دار شود. اوراز در عین حال علاقه  زیادی به گشت و گذار دارد. وزن اوراز در سال ۲۰۰۸، ۱۴۰ کیلو بوده و ۲۵ سال با مشکل اضافه وزن روبرو بوده است.

طبق گفته ی اوراز، او بدون هیچ گونه عمل جراحی و تنها در عرض ۲ سال ، ۶۴ کیلوگرم کم کرده است. قد او در حال حاضر ۱.۸۸ سانتی متر و وزن او ۷۵ کیلوگرم است.

اوراز به خاطر مسخره شدن توسط پسر عموی خود و نگرانی مادرش نسبت به سلامتی اش، تصمیم گرفته تا لاغر شود.

مادر اوراز در این رابطه به اوراز چنین گفته است: “شب ها از رخت خوابت صداهای ترسناکی میاد. میترسم نفست بگیره. بسه دیگه لاغر شو وگرنه میمیری“

او در رابطه با مسخره شدن توسط پسر عمویش نیز چنین گفته است: “یک روز داشتم با پسر عموم میرفتم بیرون. وقتی میخواستم خم بشم و کفشم رو ببندم، با زحمت این کار رو انجام دادم. پسر عموم هم به حالت مسخره برگشت و بهم گفت خم شو یه نگاه به شکمت بنداز. این حرف خیلی برام سنگین بود. بعد از این ماجرا، اولین رژیمم رو شروع کردم و ۱۵ کیلو لاغر شدم. “

همسر ‌و روابط خصوصی

اوراز در سال ۲۰۱۴، با ملیس ایشتن که مانند خودش بازیگر است ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۶ صاحب دختری بنام آدا شد. اوراز و ملیس در سال ۲۰۱۹ بصورت توافقی از  یکدیگر جدا شدند اما به خاطر دخترشان گاهی اوقات با یکدیگر ملاقات می کنند.

اوراز در سال ۲۰۲۰ مدتی نیز با آصلی انور دوست شد و چند بار با او در رستوران دیده شده اما طبق گفته ی رسانه ها، این دو به تفاهم نرسیده و از یکدیگر جدا شده اند. اخیرا ادعاهایی مبنی بر رابطه ی اوراز با مهتاب الگول (از افراد سرشتاس شبکه های اجتماعی ترک) منتشر شده بود که مهتاب این ادعا ها را رد کرد.

پیج اینستگرام اوراز کایگیلار اوغلو

instagram.com/urazka

فیلم ها و سریال ها

۲۰۰۸- سریال Milyonda Bir (یک در میلیون) در نقش برکه

۲۰۰۹- سریال Arka Sokaklar (کوچه ها یپشتی)(فصل ۴)

۲۰۰۹- سریال Canini Sevdiğin İstanbul’u در نقش فرهاد

۲۰۰۹- فیلم سینمایی Ejder Kapani در نقش روزنامه نگار

۲۰۰۹- سریال Es Es در نقش فتحی

۲۰۰۹- فیلم سینمایی Mezuniyet در نقش امید

۲۰۰۹- فیلم کوتاه ?Nerde Kalmistik در نقش جنک

۲۰۱۱- سریال Pis Yedili در نقش جان بورگر

۲۰۱۲- سریال Harem در نقش فمینن آقا

۲۰۱۳- سریال Eski Hikâye در نقش عمر

۲۰۱۴- سریال Yedi Guzel Adam در نقش اردم بیازید

۲۰۱۵- سریال Baba Candir در نقش هالوک گونی

۲۰۱۶- فیلم سینمایی Deli Dumrul

۲۰۱۶- فیلم سینمایی Donerse Senindir ( اگه برگرده مال توئه) در نقش کورت

۲۰۱۶- فیلم سینمایی Bamsi Beyrek در نقش بامسی بایرک

۲۰۱۷- فیلم سینمایی klavye Delikanlıları در نقش کوزن ولکی

۲۰۱۷-فیلم سینمایی Sen Kiminle Danse Ediyorsun  در نقش سلیم

۲۰۱۸- سریال Masum Değiliz  در نقش مرت

۲۰۱۸- سریال Eğenin Hamsisi  در نقش دنیز چینار

۲۰۱۸- فیلم سینمایی Çakallarla Dans 5 در نقش سینان

۲۰۱۹-فیلم سینمایی Asli Gibidir

۲۰۱۹- فیلم سینمایی Karakomik Filmler  درنقش اتهم

۲۰۱۹- سریال Aynen Aynen در نقش امیر

۲۰۲۰- فیلم سینمایی Eltilerin Savaşı

۲۰۲۰- سریال Sefirin Kizi (دختر سفیر) در نقش گدیز ایشیکلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا