سینماسینمای‌ایران

اولین اکران خصوصی فیلم بارانداز اواخر مهرماه ۹۸

محمد کریمی تهیه کننده فیلم بارانداز از اولین اکران خصوصی این فیلم خبر داد.
محمد کریمی تهیه کننده بارانداز و همکار مطبوعاتی ما در گفتگوی اختصاصی با کولاک گفت : اولین اکران خصوصی این فیلم در اواخر مهر ماه ۹۸ و با همکاری شهرداری منطقه ۸ رقم خواهد خورد.


او که با مشکلات بسیاری این فیلم را آماده پخش کرده است افزود : در مراسم رونمایی از این فیلم ، قصد داریم از کسانی که ما را در ساخت این فیلم ورزشی یاری نمودندتوسط گوش شکسته های کشتی قدردانی کنیم و تندیس سپاس را به آنان اهداء نماییم.
صاحب امتیاز هفته نامه رخصت پهلوان آنگاه افزود : این فیلم دارای تم ورزشی است و تلاش بسیار کرده ایم تا به بهترین شکل مرام و مسلک پهلوانی را در بطن قصه به تصویر بکشیم .
تهیه کننده فیلم بارانداز گفت : از این که این فیلم جهت شرکت در دوازدهمین جشنواره فیلم های ورزشی انتخاب شده است به خود می بالم.
محمد کریمی اظهار داشت : جشنواره فیلم های،ورزشی از تاریخ ۱۱ الی۱۶ آذر ماه در تهران و قشم برگزار خواهد شد و از هیات داوران به جهت انتخاب این فیلم کمال سپاس را دارم .
در این فیلم که کارگردانی آن به عهده مسعود رشیدی بوده است .بازیگرانی چون جعفر دهقان ،مهدی فقیه ،سعید کریمی،شیوا خسرو مهر،پریسا گلدوست، مسعود خاکی ،اسدالله یکتا ،رحمان مقدم ،حشمت آرمیده، غلامرضا اصانلو، حمید کریمی کیانوش گرامی حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا