چهره هاسلبریتی خارجی

اونور سایلاک بازیگر نقش فرمان در سریال کلاغ سیاه کیست؟ + عکس

کولاک ، محمد سیمری : اونور سایلاک با نام کامل عارف اونور سایلاک یا ” Arif Onur Saylak ” متولد ۱۲ ماه می سال ۱۹۷۷ میلادی در شهر آنکارا کشور ترکیه می باشد. این بازیگر ، فیلمساز و همچنین کارگردان ترکیه ای پیش از آنکه وارد دنیای بازیگری در تئاتر و سینما شود، در دانشگاه فنی خاورمیانه یا METU در رشته ی فیزیک مشغول به تحصیل بود. او با تصمیم ناگهانی از آن رشته، انصراف داد و در رشته ی علوم سیاسی در دانشگاه دولتی شهر آنکارا مشغول به تحصیل شد.

زندگینامه اونور سایلاک

اونور روزی به صورت اتفاقی پوستر تبلیغات کلوپ تئاتر دانشکده خود را بر روی بیلبورد اطلاع رسانی می بیند و این گونه زندگی هنری او آغاز می شود! علاقه زیاد او به بازیگری، اونور را به ترک دانشگاه وا می دارد!

او سپس در آزمون های رشته ی بازیگری در دانشگاه بیلکنت ترکیه اقدام می نماید و وارد این عرصه می شود.

شاید جالب باشد که بدانید اونور سایلاک بازیگر ترکیه ای به سبب بازی و ابفای نقش در نقش ” تیلکی ضیا ” در سریال تلویزیونی ” عاصی ” یا ” Asi ” به شهرت رسید! لازم به بیان است مجموعه تلویزیونی عاصی با ژانر درام از سال های ۲۰۰۷ میلادی تا ۲۰۰۹ میلادی توسط کانال دی کشور ترکیه پخش شد.

بازیگر سریال کلاغ سیاه

علاوه بر این، اونور در سال ۲۰۱۶ میلادی در سریال تلویزیویی ” وطنم تویی ” یا ” Vatanım Sensin ” در نقش ” توفیق ” بازی کرد! حضور در این سریال، به شهرت او بیش از پیش افزود.

اونور در جدیدترین فعالیت تلویزیونی خود، در سریال تلویزیونی ” کلاغ سیاه ” با نام اصلی ” Kuzgun ”  محصول سال ۲۰۱۹ میلادی در کنار بازیگرانی چون باریش اردوچ و بورجو بیریجیک و… حضور دارد. او در این سریال، در نقش ” فرمان ” یا ” Ferman Koruoğlu ” به ایفای نقش پرداخته است. سریال تلویزیونی ” کلاغ سیاه ” در ژانر درام و اکشن تولید کمپانی Ay Yapim می باشد و از شبکه ی STAR TV ترکیه به روی آنتن می رود و از جمله سریال های پرطرفدار به شمار می آید!

سایلاک

در انتها لازم به بیان است اونور سایلاک در ماه جولای سال ۲۰۱۱ میلادی با بازیگر معروف ترکیه ” طوبا بویوک اوستون ” (متولد ژوئیه سال ۱۹۸۲ میلادی در شهر استانبول) در شهر پاریس ازدواج کرد. این زوج هنری در طول زندگی مشترک خود، صاحب فرزندان دختر دوقلو به نام های ” مایا ” و ” توپراک ” شدند (در ژانویه سال ۲۰۱۲ میلادی).

اما زندگی مشترک اونور سایلاک و طوبا بویوک اوستون همیشگی نبود و آن ها در ژوئن سال ۲۰۱۷ میلادی از هم جدا شدند!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا