چهره هاسلبریتی ایرانی

ایمان قیاسی مجری استودیو برنامه عصر جدید کیست؟ + بیوگرافی و آدرس اینستاگرام

مجله اینترنتی کولاک: ایمان قیاسی مجری استودیو برنامه استعدادیابی عصر جدید است و قبل و بعد از اجرای شرکت کنندگان گفتگوی با آنها انجام می دهد. وی تلاش می کند از استرس آنها قبل از اجرا بکاهد.

ایمان قیاسی

ایمان قیاسی در زمینه خوانندگی تبحر دارد و تاکنون آهنگ های زیادی را روانه بازار کرده است.

آهنگ های منتشر شده ایمان قیاسی عبارتند از: دریا، پاییز جدایی، حس منو، بعضی وقتها، اجازه نمیدم، تا دنیا دنیاست، هنوزم می تونیم عاشق باشیم، علی دریاست، حقمه، مثل یه فرشته و تبریک ساده.

ایمان قیاسی با خواننده هایی از جمله محسن چاوشی، سینا حجازی، مهدی یغمایی و حسین صفا تجربه همکاری داشته است. وی علاوه بر خوانندگی در زمینه نوازندگی نیز فعال می باشد و تاکنون آهنگ های زیادی را ساخته است.

ایمان قیاسی و احسان علیخانی

ایمان قیاسی ۸ سال پیش مادرش را از دست داد وی در یکی از پست های اینستاگرامش درباره مادرش نوشت:

هشت سال است ندیدمت، هشت سال است دلتنگم، هشت سال است دلم برای صدایت تنگ شده است، هشت سال است که بی مادر زندگی میکنم..درست هشت سال از نبودنت میگذرد و من هرگز فراموش نمیکنم مهربانی های بی دلیلت را دوست داشتن ها و صبوری هایت را..مادر که نباشد انگار یجای زندگیت همیشه لنگ میزند،مادر که نباشد هوای خانه دلگیر است، مادر که نباشد هیچکس نیست که نوازشت کند، هیچکس نیست که خودت را برایش لوس کنی هیچ کس نیست که توقع بیجا ازش داشته باشی و اون بدون منت فقط بگوید باشه پسرم، مادر که نباشد سخت است خیلی سخت..مراقب مادران مهربانتان باشید دنیا عجیب رسمی دارد….مادرم همیشه در قلبم جایت محکم است…. اندر احوالات یک پسر بچه که وابستگی عجیبی به مادرش داشت حتی در بزرگ سالی….???روحت شاد مهربانم….و زندگی با تمام بالا و پایین هایش ادامه دارد و عجیب که فراموش میکنیم این رسم تلخ زندگی را….یادمان باشد زود دیر می شود.

 

وضعیت تاهل ایمان قیاسی:

ایمان قیاسی مجرد است.

آدرس اینستاگرام ایمان قیاسی

آدرس پیج اینستاگرامش: instagram.com/imanghiasi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا