سلامت

این مواد غذایی ارمغانی جز سرطان برای شما نخواهند داشت

مجله اینترنتی کولاک:  مواد غذایی صنعتی بسیاری وجود دارند که در شرایط نامطمئن تولید شده‌اند؛ خوراکی‌هایی که اگر شما بدانید چگونه درست شده‌اند هیچگاه سراغ خرید آن‌ نمی‌روید و برای آن‌ پولی خرج نمی‌کنید، زیرا این مواد غذایی می‌توانند دلیل ابتلا به سرطان و بیماری‌های قلبی شوند.

برخی از مواد غذایی به دلیل  روند تولید آن‌ برای بدن مضر بوده به همین دلیل توصیه می‌شود هیچگاه سراغ خرید یا تهیه این مواد غذایی نروید.

پنیر

پنیر از جمله مواد غذایی است که برای بدن مفید به شمار می‌رود، اما هنگام خرید این ماده غذایی باید حواستان باشد که آن‌ را از جای درست تهیه کنید، زیرا پنیر از شیر گاو درست می‌شود و اگر شیر گاوی که با آن پنیر عمل می آید حاوی مواد باکتریایی، قارچ و میکروب باشد محصول هم آلوده می‌شود، در نتیجه شما به انواع بیماری‌های مختلف همچون تب مالت دچار می‌شوید.

ناگت مرغ

ناگت مرغ از ضایعات پوستی، رگ‌های خونی، بافت‌ها چربی و استخوان‌های اضافه مرغ تهیه می‌شود، کارخانه‌های صنعتی برای تولید ناگت مرغ از مواد اولیه نشاسته، شکر و نمک نامرغوب استفاده می‌کنند و این مواد غذایی منجر به بیماری سرطان می‌شود.

بستنی

بستنی اگر چه خوراکی خوشمزه‌ای محسوب می‌شود، اما باید بدانید که از مواد نامرغوب تهیه شده است، مغازه‌های بستنی‌فروشی، شیر، خامه، شکر، تخم مرغ و طعم‌دهنده‌های بستنی را به صورت فله‌ای خریداری و چندین ماه آن‌ را در انبار‌های خود نگهداری می‌کنند که معمولا  تاریخ انقضای آن‌ می‌گذرد و سپس به کمک برخی از مواد افزودنی و رنگ‌های غذایی غیر مجاز به بستنی‌ها طعم و شکل می‌دهند؛  همین موضوع سبب ابتلا به بیماری‌های سرطانی می‌شود.

خامه روی قهوه

اگر قهوه را در خانه تهیه می‌کنید و روی آن خامه می‌ریزید هیچ مشکلی ندارد، قهوه‌هایی که گاهی اوقات در محیط‌های خیابانی تهیه  می‌شوند خامه‌های مناسبی ندارند و آن‌ هم تاریخ‌گذشته است اما در وحشتناکترین حالت برای تهیه خامه از  آدامس سلولوزی استفاده می‌کنند حتی این شرکت‌ها از خمیر چوب پنبه و خمیر دندان برای سفید کردن روی قهوه استفاده می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا