چهره هاسلبریتی خارجی

باریش آیتاچ بازیگر نقش جانر در سریال ترکی سیب ممنوعه کیست؟ + بیوگرافی و عکس

باریش آیتاچ بازیگر نقش جانر در سریال ترکی سیب ممنوعه کیست؟ به همراه بیوگرافی و عکس های باریش آیتاچ بازیگر معروف ترک و آدرس اینستاگرام. باریش آیتاچ یکی از معروف ترین بازیگران ترکیه ای ست. او در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است. یکی از مشهورترین نقش های او کاراکتر «جانر» در سریال ترکی سیب ممنوعه است.

سریال ترکی سیب ممنوعه مجموعه‌ای عاشقانه – درام است که نمایش بی نظیری از تمایلات، احساسات و دروغ‌ها را دارد. این درام عاشقانه برخلاف سایر سریال‌های معروف ترکیه‌ای سعی دارد روابط میان افرادی را نشان دهند که از طبقه‌های مختلف جامعه هستند.

سریال سیب ممنوعه یکی از طولانی ترین سریال های درام ترکی است. داستان ساده اما پر کشش این سریال باعث شده تا مخاطبان زیادی ماجراهای هر قسمت از آن را دنبال کنند. این سریال به چند زبان در چندین کشور ترجمه و دوبله شده است.

باریش آیتاچ بازیگر نقش جانر
باریش آیتاچ بازیگر نقش جانر

باریش آیتاچ (Barış Aytaç) ۸ دسامبر سال ۱۹۸۵ شهر آنکارا ترکیه به دنیا آمده است. او تحصیلات ابتدایی خود را در آنکارا به پایان رسانده است. باریش در حرفه بازیگری بسیار موفق عمل کرده و طرفداران زیادی در بین مخاطبان ترکیه ای دارد. او فعالیت هنری خود را در سال ۲۰۱۱ اجرا کرد.

باریش آیتاچ یک خواهر دارد و پدر و مادر او هم در سنین پایین ار یکدیگر جدا شدندو در حال حاضر باریش با خواهر خود زندگی کرد. پدر و مادر وی مترجم زبان روسی هستند. و خواهر باریش هم مشغول تحصیل در رشته رقص باله است.

باریش آیتاچ با قد بلندش و اندام ایده آل از جذاب ترین های بازیگران ترکیه به شمار می آید. او ۱۹۰ سانتی متر قد دارد که باعث شده در میان سایر بازیگران منحصر به فرد ظاهر شود و وزن ۸۴ کیلو گرم او اندامی جذاب و ورزشکار دارد. چشمان باریش آیتاچ (Barış Aytaç) سبز رنگ است و  رنگ موهای او سیاه رنگ.

تحصیلات

باریش آیتاچ (Barış Aytaç) در آنکارا تحصیلات خود را به اتمام رساند و وارد دانشگاه شد.باری آیتاچ دروان دبیرستان خود را در TED ankara college گذرانده است. وی در دوران دبیرستان خود اولین وارد تئاتر شد و بر روی استیج برنامه اجرا کرد. باید خاطر نشان کنم که او در این تئاتر اصلا خوب ظاهر نشد و بازی خوبی از خود نشان نداد. و البته او در درس هایش هم ضعیف بود نمرات خوبی در دبیرستان کسب نکرد. باریش آیتاچ (Barış Aytaç) از  دانشگاه دولتی هنر های عالی میمار سینان Mimar Senan fine art university در رشته بازیگری فارغ التحصیل شده است.

روابط عاطفی

طبق تحقیقات صورت گرفته باریش آیتاچ اکنون مجرد است و نامزد و یا همسر ندارد و البته گفته می شود که او دوست دختر هم ندارد. به معنای دقیق کلمه مجرد است.

باریش علاقه بسیار وافری به هنر دارد. آیتاچ می تواند پیانو بنوازد. وی به ورزش علاقه دارد و در ورزش بسکتبال هم دارای مقام است. باریش علاقه شدیدی به حیوانات دارد او در خانه خود از یک گربه نگه داری می کند به نام کوتی Kutti.

فعالیت مجازی

باریش آیتاچ در فضای مجازی فعالیت دارد و در شبکه ای اجتماعی همچون اینستاگرام و توییتر حساب فعال دارد و دنبال کننده های زیادی صفحات او را دنبال می کند. آدرس صفجات اینستاگرام و توئیتر به شرح زیر است.

اینستاگرام: barisaytac@

توئیتر: baris_aytacc@

فعالیت هنری

باریش آیتاچ در سال ۲۰۱۱ اولین نقش خود را در برنامه تلویزونی عصر بخیر ایفا کرد. او سال بعد یعنی سال ۲۰۱۲ در سریال یکی از خانه ها در نقش اردال بازی کرد . در ۲۰۱۵ در سریال عشق عجله ای در نقش اوزگور بازی کرد و البته در همان سال نفش آفرین شخصیت اونور در فیلم دلیبال Delibal را برعهده گرفت.

او اکنون در سال ۲۰۱۷ در سریال ضربان قلب به عنوان فتیح ظاهر شد و بسیار خوش درخشید. و در حال حاضر در نقش کانر سریال سیب ممنوعه در کنار سایر بازیگران مطرح ترکیه مانند اونور تونار، ادا اجه، سودا ارنگجی، طلعت بولوت، بوراک داکاک و غیره مشغول نقش آفرینی است. باریش در این سریال نقش شخصیت جانر چلبی Caner Çelebi را بازی می کند.

جالب است بدانید که پدر باریش گفته است که او هیچ وقت طعم یک بازیگر معروف و موفق را نخواهد چشید، چون او اصلا بلد نییست خود دروغ بگوید. ابته تا به کنون او ثابت کرده است که این حرف پدرش در مورد او نادرست است و برخلاف آن حرکت کرده است به طوری که پله های موفقیت را روز به روز بی پیماید.

آثار تصویری

Forbidden Apple / Caner / 2018

Heartbeat / Fatih / 2017

Smile Enough / Emre / 2016

Emergency Love Wanted / Free / 2015-2016

m Amount Amount / Efe / 2015

neck bent and / Peak / 2014

of us Kalsın / Taylan / 2013-2014

Biei from home / Erdal / 2012

Day was Evening / 2011

Delibal / Honor / 2015


داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی سیب ممنوعه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا