اخبار داغورزشی

بازیکن جانشین مهدی ترابی در پرسپولیس کیست؟

بازیکن جانشین مهدی ترابی در پرسپولیس کیست؟ آیا مهدی ترابی به دلیل فسخ یک طرفه محروم می شود؟ به همراه اطلاعات تکمیلی درباره نقل و انتقالات پرسپولیس. هافبک تاثیرگذار و ملی‌پوش پرسپولیس که دقایقی پیش در باشگاه حضور یافته بود، قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

جانشین مهدی ترابی در پرسپولیس
جانشین مهدی ترابی در پرسپولیس

مهدی ترابی، هافبک پرسپولیسی‌ها که در این فصل موفق به ثبت ۱۱ گل شده بود، با حضور در باشگاه و در توافق با مدیران این تیم، با استناد به بند عدم پرداخت مطالباتش، قراردادش را فسخ کرد.

ترابی که از هفته‌های پایانی فصل زمزمه جدایی‌اش از این تیم و حضور در فوتبال خارج از ایران شدت گرفته بود، جزو نفراتی بود که یحیی گل محمدی در جلسه با مدیران تیم خواهان تمدید قرارداد و ادامه حضور او شده بود.

با این حال این هافبک تاثیرگذار که پیشنهادات خارجی دارد و گفته می‌شود به زودی مقصد جدید خود را مشخص خواهد کرد، با استناد به بندی در قراردادش، با توجه به عدم پرداخت مبلغ مدنظر، قادر به فسخ قراردادش بود، به همکاری با این تیم خاتمه داد.

در همین خصوص شنیده می شود احسان پهلوان وینگر تیم فوتبال ذوب آهن قرار است جانشین مهدی ترابی در پرسپولیس شود. این هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن به شایعه حضورش در پرسپولیس واکنش نشان داده است.

در چند روز گذشته شایعاتی در خصوص احتمال پیوستن احسان پهلوان به پرسپولیس شنیده می شود. این در حالی است که پهلوان هفته گذشته قراردادش با ذوب آهن را فسخ کرد.

پهلوان در خصوص اینکه گفته می شود آیا قرار است به پرسپولیس برود، به تسنیم گفت: بعد از فسخ قرارداد با ذوب آهن هنوز تصمیمی نگرفته ام و تا پیش از اینکه وضعیتم برای فصل بعد مشخص شود، ترجیح می دهم صحبت نکنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد به زودی تیمش را انتخاب کند، تاکید کرد: چیزی مشخص نیست و باید ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا