چهره هاسلبریتی خارجی

بازیگران بالیوودی که فاصله سنی زیادی با همسرانشان دارند + عکس

 مجله اینترنتی کولاک ، سمیرا فیض آبادی: وقتی حرف عشق به میان می‌آید، سن و سال فقط یک عدد می‌شود. وقتی در طول تاریخ سینما، چه در بالیوود و چه در هالیوود، به ازدواج چهره‌های سینمایی توجه می کنیم می‌بینیم که سلبریتی‌های محبوب ما وقتی عاشق می‌شوند دیگر به سن طرف مقابلشان اهمیتی نمی‌دهند و خیلی از آنها سالیان سال با عشق کنار هم زندگی کرده و می‌کنند. در واقع مهم‌ترین فاکتور برای زندگی مشترک موفق، عشق و علاقه است. در اینجا چند چهره مطرح که در ازدواجشان عشق را به هر چیز دیگری ترجیح دادند، معرفی می‌کنیم:

دیلیپ کومار – سائره بانو

دیلیپ کومار – سائره بانو
برخی از داستان‌های عشقی، ابدی و ماندگار هستند و یکی از این عشق‌های ماندگار عشق اسطوره سینمای هند دیلیپ کومار و همسرش سائره بانو است. سائره بانو همیشه دیلیپ کومار را «کوه نور» نامیده است و از وقتی ۱۲ ساله بود عاشق دیلیپ کومار ۳۴ ساله بوده است.سائره بانو، ستاره دیروز بالیوود وقتی ۲۲ ساله بود با دیلیپ کومار که ۴۴ سال داشت ازدواج کرد و حتی امروز که دیلیپ کومار بیش از ۹۰ سال سن دارد عاشقانه کنار هم زندگی می‌کنند. آنها باوجود اختلاف سنی ۲۲ ساله، با داشتن زندگی‌ای آرام و سرشار از عشق نشان دادند که عشق هیچ حد مرزی ندارد.

عامر خان – کیرن رائو

عامر خان – کیرن رائو

عامر خان که الان ۵۴ ساله است با عشق زندگی کیرن رائو که امسال ۴۴ ساله شده ازدواج کرده است. آنها در سال ۲۰۰۵ با هم ازدواج کردند و یک پسر کوچک به نام آزاد دارند. همسر اول عامر خان چند سال از او بزرگتر بود و از ازدواج قبلی‌اش دو فرزند به نام‌های جنید و ایرا دارد. کیرن رائو یکی از کارگردان‌های برجسته بالیوود است.

سیف علی خان – کرینا کاپور

سیف علی خان – کرینا کاپور
سیف، نواب است و کرینا بی‌غم او است. کرینا و سیف علی در سال ۲۰۱۲ پس از یک رابطه ۴ ساله با هم ازدواج کردند. طرفداران این زوج نام آنها را «سیفینا» گذاشته‌اند. آنها یکی از پرطرفدارترین و داغ‌ترین زوج‌های سینمایی بالیوود هستند. کرینا ۱۰ سال از سیف کوچک‌تر است. سیف قبل از کرینا با آمریتا سینگ ازدواج کرده بود و از ازدواج قبلی‌اش دو فرزند به نام‌های سارا و ابراهیم دارد. سارا یکی از چهره‌های تازه و جوان سینمای هند است که روحیه بسیار شوخ و پرانرژی‌ای داشته و با کرینا ارتباط خوبی دارد. سارا در مصاحبه‌ای درخصوص نظرش نسبت به ازدواج پدرش با کرینا گفته است که خوشحالی پدرش برایش مهم است و هرچه پدرش را خوشحال کند او را هم خوشحال می‌کند. سیف و کرینا یک پسر دو ساله به نام تیمور دارند که یکی از سوژه‌های داغ و محبوب پاپارتزی‌های هند است.

شاهد کاپور – میرا راجپوت

شاهد کاپور
شاهد کاپور در ماه جولای سال ۲۰۱۵ خیلی ناگهانی و به یکباره با میرا راجپوت ازدواج کرد. شاهد و میرا ازدواجی کاملا سنتی داشتند، آنها حدود یکی دو ماه بعد از معرفی شدن به هم و آشنایی کوتاهی با هم ازدواج کردند اما الان بعد از چهار سال با داشتن دو فرزند یکی از عاشق‌ترین زوج‌های شناخته شده هستند. شاهد کاپور و همسرش ۱۴ سال فاصله سنی دارند. شاهد ۳۸ سال سن دارد و میرا ۲۴ ساله است.

ریتش دشموک – جینیلیا دیسوزا

ریتش دشموک – جینیلیا دیسوزا
فهمیدن فاصله سنی این زوج خوشبخت سینمایی تعجب انگیز خواهد بود چراکه اصلا باورپذیر نیست که این زوج جذاب چنین فاصله سنی دارند. ریتش و جینلیا در سال ۲۰۱۲ ازدواج کردند و ۹ سال فاصله سنی دارند. این زوج مطرح در چندین فیلم با یکدیگر همبازی شده‌اند و چند سال به طور پنهانی قبل از ازدواج با هم در رابطه بودند. ریتش و جینلیا دو فرزند پسر دارند.

پریانکا چوپرا – نیک جوناس

پریانکا چوپرا – نیک جوناس
یکی از تازه‌ترین زوج‌های مشهور سینمایی پریانکا چوپرا و نیک جوناس هستند. خبر رابطه این زوج در ابتدا، در سطح پاپاراتزی‌های جهان سروصدا به پا کرد. آنها دو ماه با یکدیگر در رابطه بودند و بعد از آن تصمیم به ازدواج کردند. ازدواج پریانکا و نیک یکی از مجلل‌ترین عروسی‌های سال گذشته میلادی بود. پریانکا ده سال از همسرش نیک بزرگتر است. پریانکا ۳۵ ساله است درحالیکه نیک ۲۵ سال دارد.

رنبیر کاپور – عالیا بات

رنبیر کاپور – عالیا بات
یکی از هیجان‌انگیزترین خبرهای سال گذشته خبر ارتباط رنبیر کاپور و عالیا بات بود. عالیا بات از همان ابتدای ورودش به این صنعت در مصاحبه‌های مختلف گفته بود که مسحور رنبیر کاپور است و دوست دارد با او همکاری کند. نه تنها همبازی شدن با رنبیر برای عالیا اتفاق افتاد بلکه سرنوشت، وارد شدن در یک رابطه عاطفی با این ستاره خواستنی را برای او رقم زد. سال گذشته رنبیر کاپور در کمال تعجب اعتراف کرد که در یک رابطه عاطفی با عالیا بات است و حالا انتظار می‌رود که امسال شاهد ازدواج این دو چهره مطرح بالیوود باشیم. رنبیر و عالیا هم ده سال فاصله سنی دارند. عالیا بات که ده سال از رنبیر کاپور کوچک‌تر است، چهره مستعد و توانایی است و می‌تواند سال‌های درخشان‌ترین را پیش رو داشته باشد اما علاقه شدید او به رنبیر کاپور می‌تواند اولویت بندی‌های زندگی‌اش را تغییر دهد.

سانجی دات – مانیاتا دات

سانجی دات – مانیاتا دات
سانجی دات یکی از چهره‌های پرحاشیه سینمای هند که سال گذشته هم فیلمی به نام «سانجو» در مورد زندگی او با بازی رنبیر کاپور ساخته و اکران شد. سانجی دات تاکنون سه بار ازدواج کرده است. همسر سوم او مانیاتا دات. مانیاتا ۲۰ سال از سانجی دات کوچک‌تر است. سانجی دات و همسرش دو فرزند دارند. سانجی دات از ازدواج‌های قبلی‌اش هم یک دختر به نام تریشا دارد.

هما مالینی – درمندرا

هما مالینی – درمندرا
وقتی هما مالینی وارد زندگی درمندرا شد، درمندرا یک مرد متاهل صاحب فرزند بود. درمندرا آن قدر به هما مالینی علاقه پیدا کرده بود که به خاطر او از همسر اولش جدا شد. هما و درمندرا در سال ۱۹۷۹ ازدواج کردند و قبل از آن ۵ سال با هم رابطه داشتند. فیلم شعله ماندگارترین فیلم این زوج کهنه‌کار است. هما مالینی لقب دختر رویایی بالیوود را داشت و یکی از زیباترین بازیگران دوره خودش به حساب می‌آمد. هما مالینی ۱۳ سال از همسرش درمندرا کوچک‌تر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا