چهره هاسلبریتی ایرانی

آریا جوکار بازیگر نقش سپهر در سریال ملکاوان کیست؟ + بیوگرافی و عکس

سریال ملکاوان یکی از سریال هایی است که مدتی است از شبکه آی فیلم پخش می شود. بازیگران زیادی در این سریال ایفای نقش می کنند. یکی از بازیگران اصلی سریال ملکاوان، آریا جوکار است که نقش سپهر را بازی می کند. در این بخش بیوگرافی آریا جوکار بازیگر نقش سپهر در سریال ملکاوان را شرح می دهیم.

آریا جوکار
آریا جوکار

بازیگر نقش سپهر در سریال ملکاوان

سپهر یکی از شخصیت‌های سریال ملکاوان است که البته به دلیل سن کمی که دارد نقش اصلی محسوب نمی‌شود اما توانسته به خوبی از عهده همین نقش بربیاید و نشان بدهد استعداد زیادی برای بازیگری دارد. این کودک آریا جوکار نام دارد و قبل از ملکاوان هم جلوی دوربین رفته بود.

به نوشته آی فیلم آریا جوکار بازیگر نقش سپهر در سریال ملکاوان متولد ۲۵ آذر ۱۳۹۰ در شیراز است. او به همراه خانواده چند سالی است که به تهران مهاجرت کرده است.

وی از ۵ سالگی وارد عرصه بازیگری شده و کار هنری خود را در زادگاه شیراز آغاز کرد. او اولین نقش خود را در یک فیلم کوتاه و تیزرهای تبلیغاتی بازی کرده ولی سریال ملکاوان اولین تجربه بازیگری جدی او محسوب میشود.

در ادامه بازیگری با گروه هنری خورشید تهران همکاری کرده و چند اپیزود در سریال شب نامه به کارگردانی اقای امیرعباس مجذوبی ایفای نقش کرده است.

جوکار در سال ۹۸ در سریال ملکاوان به کارگردانی احمد معظمی نقش آفرینی کرد.

وی در نقش سپهر، پسر مهسا ساعدنیا با بازی نازنین فراهانی و مهرداد سلیمی بازی کرده و برادر پونه با بازی آسو پاشاپور است.

سپهر با وجود سن کمی که دارد به خوبی توانسته از عهده نقش‌اش بربیاید و نشان داده اگر در آینده همچنان به بازیگری علاقه داشت می‌تواند با کسب دانش این رشته هنری و بیشتر کردن مهارت خودش از طریق آموزش در سینما و تلویزیون بدرخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا