چهره هاسلبریتی ایرانی

بازیگر نقش موسی (ع) در سریال حضرت موسی (ع) کیست؟

مجله اینترنتی کولاک: سریال حضرت موسی(ع) به تهیه کنندگی سید احمد میرعلایی  و کارگردانی جمال شورجه وارد مرحله پیش تولید خواهد شد.

جمال شورجه بعد از اعلام شروع پیش‌تولید سریال تلویزیونی «موسی(ع)» توسط رئیس سازمان صداوسیما درباره انتخاب بازیگران،‌گفت: بعد از مشخص شدن پیش‌تولید خیلی جدی پیگیر چیدمان نقش‌ها و کاراکترها هستم. احتمال زیاد نقش اصلی سریال را به یک نابازیگر تئاتری آشنا به معارف قرآنی واگذار خواهم کرد. اما هنوز بازیگرها مشخص نشده‌اند.

بیوگرافی بازیگر نقش حضرت موسی (ع)

وی با اشاره به جلوه‌های ویژه این سریال، گفت: به دلیل معجزات حضرت موسی(ع) که ۹ معجزه مهم داشتند امیدواریم بتوانیم از نیروهای ایرانی آشنا به جلوه‌های ویژه استفاده کنیم. قطعاً سوپروایزری برای این کار خواهیم داشت و چندین دفتر درگیر خواهند شد.

شورجه درباره لوکیشن‌های خارجی این سریال، تصریح کرد: با توجه به اینکه رویکرد سازمان صداوسیما این است که سریال «موسی(ع)» به صورت بین‌المللی و فرامرزی آماده شود رایزنی‌هایی کرده‌ایم با بازیگران جهان عرب از وجودشان استفاده کنیم تا مخاطبان این پروژه جهانی باشند. فعلاً پیش‌بینی خاصی برای لوکیشن‌های خارجی نداریم از جمله الجزایر پیشنهاد ماست. چرا که خودم در آنجا کار کرده‌ام به محیط آشنایی دارم. حتی پیشنهاد سرمایه‌گذاری هم داده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا