گوناگون

بازیگر هالیوودی چطور صاحب گردنبند همسر شاه ایران شد؟!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بازیگر هالیوودی چطور صاحب گردنبند همسر شاه ایران شد؟!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

خواندنی ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

چندی پیش خبر عجیب گردنبند گران قیمت یک بازیگر هالیوودی در فضای مجازی دست به دست چرخید! البته این خبر در ابتدا شاید خیلی معمولی و پیش پا افتاده به نظر می رسید اما وقتی مشخص شد بازیگر هالیوودی در واقع گردنبند «ثریا» دومین همسر شاه مخلوع ایران را به گردن بسته، خیلی ها کنجکاو شدند تا بدانند چطور چنین اتفاقی افتاده است؟!

بازیگر هالیوودی مذکور  کسی نبود جز کایرا نایتلی (Keira Knightley)  ستاره سینمای هالیوود که گردنبند جواهرنشان ۲ میلیون دلاری ملکه ثریا، همسر سابق محمدرضا شاه رو بر گردن خود آویخته بود! این گردنبند زیبا در دهه ۱۳۳۰ زمانی که محمدرضا شاه پهلوی جوان بود، به سفارش او برای همسر دومش ثریا اسفندیاری توسط برند فشن بولگاری طراحی و ساخته شد.

 اما این گردنبند چطور در اختیار «نایتلی» قرار گرفته است؟ بعد از فوت ثریا، اموال او به حراج گذاشته شده و این گردنبند گران قیمت و درخشنده بعد از چند سال به دست کایرا نایتلی، ستاره خوش چهره انگلیسی می رسد و او در مراسم جوایز اسکار، آنرا به گردن خود آویزان می کند. نایتلی ۳۰ ساله یک بار به خاطر بازی فوق العاده اش در فیلم “غرور و تعصب”، نامزد اسکار بهترین بازیگر تقش اول زن شد.

این پست توسط بخش خواندنی ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بازیگر هالیوودی چطور صاحب گردنبند همسر شاه ایران شد؟!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا