چهره هاسلبریتی ایرانی

مدل بافت مو جلوی سر الناز شاکردوست + عکس

بافت مو جلوی سر الناز شاکردوست – الناز شاکردوست بازیگر محبوب ایرانی با منتشر کردن عکسی از خود با تیپ مشکی و مدل مو بافت زیبا صفحه شخصی خود را بروز کرد.  با سایت کولاک همراه باشید و از اخبار سلبریتی ها مطلع شوید.

مدل بافت مو جلوی سر الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در سال ۱۳۶۳ در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود. در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. الناز شاکردوست کلا انسان عجیبی است. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد.

مدل مو زیباس الناز شاکردوست

الناز شاکردوست با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد. الناز شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما – اصغر نعیمی – بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.

مدل بافت مو جلوی سر الناز شاکردوست

تصاویر جدید از الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. الناز شاکردوست در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا