اخبار داغچهره هاسلبریتی خارجی

بررسی ازدواج‌های عاشقانه‌‌ بازیگران هندی که به طلاق جنجالی ختم شدند

بررسی ازدواج‌های عاشقانه‌‌ بازیگران هندی که به طلاق جنجالی ختم شدند. همچنین زوج های بالیوود که بعد از ازدواج عاشقانه خود از یکدیگر جدا شدند در اینجا. عشق و وفاداری دو عامل اساسی و اجتناب پذیر برا بقای و استحکام پایه‌های یک ازدواج هستند. وقتی دو  نفر عاشق می‌شوند و تصمیم به ازدواج می‌گیرند، عهد می‌بندند که این علاقه و گرمی محبت را  برای تمام زندگی نسبت به همدیگر نگه دارند و این همان تقدس و حرمت ازدواج‌هایی است که از روی عشق می‌باشد.

ازدواج‌های عاشقانه‌‌ بازیگران هندی
ازدواج‌های عاشقانه‌‌ بازیگران هندی

افراد مشهور و سلبریتی‌ها همیشه مورد توجه مردم هستند و عشق زندگی آنها مانند داستان‌های عاشقانه افسانه‌ای در ذهن مردم جا می‌افتد.  داستانهای عاشقانه ناب فیلم‌های هندی باعث می‌شود ما عشق واقعی را باور کنیم اما حقیقت زندگی یک شکل دیگری است. وقتی می‌بینیم سلبریتی‌هایی برجسته‌ای که عاشقانه ازدواج کردند و یک زمانی دیوانه وار عاشق هم بوده‌اند  و در نهایت به نقطه تلخ جدایی و طلاق رسیدند و نتوانسته‌اند همدیگر را تحمل کنند این محاسبات در ذهن ما دچار تغییر می‌شود.

سینمای هند معمولا عشق‌های رویایی و شیرینی را به تصویر می‌کشد که شاید ستاره‌های این فیلم‌ها در زندگی واقعی‌شان هم به دنبال این نوع عشق‌ها باشند و شاید هم اتفاق بیفتد اما همیشه ماندگار و البته آن قدر واقعی و ناب نیستند. آنچه که پشت پرده این سینمای رویایی زیاد دیده شده خیانت و بی وفایی بوده است. خیلی از طلاق ها و به هم خوردن رابطه هایی که در میان سلبریتی ‌ها شاهد آن بوده و همچنان هستیم خیانت می‌باشد؛ واژه‌ای پررنگ که این روزها مسئله‌ای عادی شده است. در اینجا تصمیم داریم چهره‌هایی را معرفی کنیم که ازدواجی عاشقانه داشتند اما در نهایت از هم جدا شدند.

  1. مالایکا آرورا – ارباز خان
ازدواج‌های عاشقانه‌‌ بازیگران هندی
ازدواج‌های عاشقانه‌‌ بازیگران هندی

این زوج شناخته شده هندی ۱۸ سال تمام، خوشبخت و با خاطره خوب در کنار هم زندگی کردند. درواقع مالایکا آرورا و ارباز خان ۲۲ سال با هم بودند. آنها ۴ سال قبل از ازدواج هم دوست بودند. این دو سلبریتی هندی در سال ۲۰۱۶ اعلام کردند که از هم جدا شده‌اند و در سال ۲۰۱۷ به طور رسمی طلاق گرفتند. آنها به شکل توافقی و مصالحت آمیز از هم جدا شدند. این زوج مطرح یک پسر نوجوان دارند که حضانت او با مالایکا است و ارباز خان هر زمان بخواهد حق دیدن او را دارد. آنها با وجود اینکه به طور رسمی از هم جدا شدند رابطه دوستانه‌ای با هم دارند و گاها در تعطیلات و صرف غذا در رستوران کنار هم دیده می‌شوند و همیشه می‌گویند که بخشی از زندگی همدیگر خواهند بود. بعد از این جدایی مالایکا آرورا با آرجون کاپور بازیگری که بیش از یک دهه از او کوچکتر است وارد رابطه شد و ارباز هم در رابطه با یک مدل خارجی است و گویا قصد ازدواج با او را دارد.

  1. فرهان اختر – آدونا اختر

فرهان اختر؛ بازیگر همه کاره بالیوود (تهیه کننده، نویسنده، کارگردان و خواننده) که به خاطر بازی در فیلم‌هایی متفاوت همچون «بهاگ میلکا بهاگ» مشهور است بعد از ۱۶ سال زندگی مشترک از همسرش ادونا اختر جدا شد.  آدونا که هفت سال از فرهان بزرگتر است آرایشگر موی بالیوود است و سر صحنه فیلم اول فرهان اختر (دیل چاهتا هه) با او آشنا شد. فرهان و ادونا در سال ۲۰۰۰ بعد از سه سال رابطه، با هم ازدواج کردند. این زوج توانمند هندی که صاحب دو دختر هستند در سال ۲۰۱۶  رسما اعلام کردند که از هم جدا شده‌اند. خبر جدایی آنها برای همه شوکه کننده بود اما مدتها بود که دچار اختلاف شده بودند

فرهان اختر در سال ۲۰۱۸ با ویجی هندی شیبانی دندکار وارد رابطه شد و گویا قصد ازدواج دارند.

  1. ریتیک روشن و سوزان خان

ریتیک روشن و همسرش سوزان همیشه یکی از تحسین برانگیزترین زوج‌های سینمای هند بود‌ه‌اند و از ظاهر قضیه این گونه برمی آمد که عاشقانه همدیگر را دوست دارند به همین خاطر خبر جدایی آنها در سال ۲۰۱۳ یک شوک بزرگ برای اهالی صنعت سینما و  طرفداران این ستاره مطرح هندی بود. آن دو در روزهای کالج به هم علاقه مند شده بودند.  ریتیک و سوزان بعد از ۱۴ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند و قبل از آن هم ۴ سال با هم دوست بودند. یکم نوامبر سال ۲۰۱۴ طلاق آنها از دادگاه خانواده بندار صادر شد. سوزان روشن تصمیم به جدایی از ریتیک را گرفت و بعد از حواشی بسیاری که بعدا پیش آمد مشخص شد که نزدیکی و رابطه ریتیک روشن با کانگانا رانات دلیل ایجاد اختلاف میان این زوج خوشخبخت شده بود. با اینکه آنها از هم جدا شد‌ه‌اند اما سوزان و ریتیک رابطه خوبی با هم دارند و از همان ابتدا تصمیم گرفتند به خاطر بچه‌هایشان در مواقع لزوم کنار هم باشند و سوزان خیلی مواقع در تعطیلات خانوادگی و رستوران رفتن‌ها در کنار ریتیک دیده می‌شود و البته ریتیک روشن هم  پس از جدا شدن از سوزان وارد هیچ رابطه دیگری نشده است. به همین دلیل خیلی‌ها امیدوارند آنها دوباره به هم برگردند.

  1. انوراگ کاشپ – کالکلی کوچلین

کالکی کوچلین بازیگر فرانسوی الاصل بالیوود و همسر فیلمساز او کالکی کوچلین اکتبر سال ۲۰۱۱ با هم ازدواج کردند. آنها در سال ۲۰۰۹ سر فیلم «دیو دی» با هم آشنا شدند و به هم علاقه مند شدند. این زوج شناخته شده دو سال پس از گذشت زندگی مشترک تصمیم به طلاق گرفتند و از هم جدا زندگی کردند و در می ماه سال ۲۰۱۵ به طور رسمی از هم جدا شدند. کالکی که او را عمدتا در نقش‌های مکمل دیده‌ایم با یک موزیسین اسرائیلی وارد یک رابطه شد و سال گذشته اعلام کرد که باردار است و ۲۰ فوریه ۲۰۲۰ صاحب یک دختر شد.

  1. پوجا بات – مانیش مکیجا

این بازیگر توانای هندی که سالهاست از سینما فاصله گرفته عاشق فیلمساز بالیوود، مانیش مکیجا شد و در سال ۲۰۰۳ با او ازدواج کرد. اما بعد از ۱۱ سال زندگی مشترک در سال ۲۰۱۴ به خاطر یک سری اختلافات اعلام کردند از هم جدا شده‌اند.

  1. سیف علی خان – آمریتا سینگ

سیف علی خان بازیگر پر شر و شور بالیوود در جوانی با آمریتا سینگ بازیگر شناخته شده‌ای که ۱۲ سال از او بزرگتر بود ازدواج کرد. علاقه و عشق بین آن دو بر کسی در صنعت سینمای هند پوشیده نبود. داستان عشق آنها همه چیز از فاصله سنی زیاد گرفته تا تفاوت مذهب داشت.  ازدواج آنها به خاطر فاصله سنی زیادی که داشتند مورد توجه قرار گرفت. مادر سیف، شرمیلا تاگور که از بازیگران کهنه کار بالیوود است مخالف این ازدواج بود وآمریتا را نپذیرفت و می‌توان گفت عشق آنها آنقدر مستحکم نبود که بتواند آنها را کنار هم برای همیشه نگه دارد. رابطه فرازناشویی سیف علی خان با یک مدل ایتالیایی باعث جدایی آنها شد و آن دو بعد از ۱۳ سال زندگی مشترک و با وجود دو فرزند از هم جدا شدند  و سیف مبلغ هنگفتی را به عنوان نفقه و هزینه حمایت فرزندانش که حضانت آنها به مادرشان سپرده شده بود پرداخت کرد.

  1. عامر خان – رینا داتا

عامر خان دیوانه وار عاشق رینا داتا که از او بزرگتر بود  شد و در سال ۱۹۸۶ بر خلاف میل خانواده‌ها با او ازدواج کرد اما این ازدواج ۱۵ سال بیشتر دوام نیاورد و در نهایت بروز یکی سری اختلافات و رابطه پنهانی عامر خان با یک ژورنالیست باعث شد رینا خانه عامر خان را ترک کند. حتی گفته می‌شد عامر خان از این ژورنالیست صاحب فرزند است. سپس بعد کیرن رائو (همسر فعلی او) وارد زندگی عامر خان شد و  نهایتا عامر و رینا در سال ۲۰۰۲  طلاق گرفتند. . عامر خان و رینا داتا صاحب دو فرزند به نام‌های جنید و ایرا هستند و با وجود اینکه از هم جدا شدند رابطه دوستانه و خوبی با هم دارند. چند ماه پیش عامر خان در جشن تولد رینا حضور پیدا کرده بود. عامر خان در سال ۲۰۰۵ با کیرن رائو ازدواج کرد.

  1. کاریشما کاپور – سانجی کاپور

کاریشما کاپور بازیگر مطرح بالیوود ۲۹ سپتامبر سال ۲۰۰۳، با سانجی کاپور صنعت گرای پولدار هند ازدواج کرد. آنها به هم علاقه داشتند و از روی عشق با هم ازدواج کردند اما چند سال بعد از ازدواج زمزمه‌هایی متعددی در خصوص وجود مشکل در زندگی زناشویی کاریشما کاپور شنیده می‌شد که هر بار تکذیب می‌شد و ازدواج عاشقانه آنها فرجامی بسیار زشت داشت. زندگی این زوج از همان سالهای اول دچار فراز و نشیب بود و درگیری‌های شدیدی بین آنها رخ داد که با پادرمیانی سیف علی خان، شوهر خواهر کاریشما حل و فصل شد و نهایتا آنها در سال ۲۰۱۴ درخواست طلاق دادند و در سال ۲۰۱۶ به طور رسمی از هم جدا شدند.  کاریشما هیچ وقت از زندگی زناشویی خود به خاطر بی وفایی و خیانت‌های همسرش رضایت نداشت. این زوج مشهور دو فرزند به نام‌های سمیرا و کیان دارند.

  1. آرجون رامپال – مهر جسا
ازدواج‌های عاشقانه‌‌ بازیگران هندی
ازدواج‌های عاشقانه‌‌ بازیگران هندی

آرجون رامپال یکی از جذاب‌ترین مدل‌ها و بازیگران یکی دو دهه گذشته بالیوود است. او در سال ۱۹۹۸ با مهر جسا، بانوی سابق شایسته هند و از سوپرمدل‌های مطرح هند ازدواج کرد. این زوج معروف از روی عشق و علاقه با هم ازدواج کرد و ۲۰ سال در کنار هم زندگی کردند. در سال ۲۰۱۸ این زوج هندی در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که از هم جدا شده‌اند و در نوامبر سال ۲۰۱۹ طلاق آنها از دادگاه خانواده بندرا صادر شد. آنها دو دختر دارند که با مادرشان زندگی می‌کنند. آرجون رامپال که درگیر رابطه دیگری بود در نومبر ۲۰۱۹ اعلام کرد دوست دختر او باردار است و در جولای ۲۰۱۹  صاحب یک پسر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا