سینماسینمای‌ایران

برنامه سینماها در نوروز ۹۸+ معرفی فیلم های اکران نوروز ۹۸

مجله اینترنتی کولاک: بسیاری از مخاطبان حرفه ای سینمای ایران منتظر برنامه سینماها در نوروز ۹۸ هستند. بازه زمانی نوروز، فروردین و اردیبهشت ماه هر سال، فرصتی طلایی برای اکران فیلمهاست. بسیاری از تهیه کنندگان تلاش می کنند در فرصت دو ماهه فیلمهای خود را برای اکران آماده کنند چرا که استقبال مخاطبان در زمان های یاد شده بیشتر از دیگر ایام سال است. بر این اساس دو برنامه اکران اول و دوم نوروز تعیین شده تا به درخواست های متعدد فیلم ها و تهیه کنندگان در این ایام پاسخ مثبت داده شود.

 

فیلمهایی که نوروز 98 در سینماها اکران می شوند
فیلمهایی که نوروز ۹۸ در سینماها اکران می شوند
 ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر چندی قبل اعلام کرد اولویت اکران نوروزی با فیلم‌های حاضر در این رویداد فرهنگی هنری خواهد بود و در این راستا برای تعدادی از فیلم‌ها درخواست داده شده است، اما باید دید این حرف تا چه حد محقق می‌شود.
تا به این لحظه آیین نامه جدید اکران و سرگروه‌ها برای نمایش‌های نوروزی اعلام نشده این در حالی است که زمان زیادی تا عید باقی نمانده و باید دید آیا برای سال جدید شاهد افزایش قیمت بلیت هستیم یا خیر؟ چرا که هر سال در چینش فیلم‌های نوروزی شاهد ترکیب هفت فیلم با ژانر‌های مختلف بودیم و پیش بینی می‌شود امسال نیز چنین اتفاقی رخ دهد.
در حال حاضر قرارداد هفت فیلم با سرگروه‌ها برای اکران نوروز نهایی شده و اگر اتفاق تازه‌ای نیفتد ترکیب اکران نوروز امسال به این شکل اعلام می شود : «غلامرضا تختی»(استقلال)، «چهارانگشت»(زندگی)، «زندانی ها»(آزادی)، «رحمان ۱۴۰۰» (ایران)، «ژن خوک»(باغ کتاب)، «پیشونی سفید۳»(فرهنگ)، متری شیش و نیم (آستارا)
اما علاوه بر این فیلم ها، آثاری چون «دختر شیطان»، «تگزاس۲»، «سبی که ماه کامل شد» هستند که احتمال دارد در اکران دوم نوروزی قرار بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا