سینماسینمای‌جهان

بغض دست‌اندرکاران «داستان اسباب‌بازی ۴»

آیا این آخرین قسمت این انیمیشن است؟

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: پرویز فغفوری آذر

باورتان بشود یا نه، این بار این انیمیشن محبوب و پرستاره خیلی مهربان، ‌آرام و منطقی به سمت شما می‌آید و ناگهان با مشت به صورت شما می‌کوبد، جوری که انگار با قطار تصادف کرده‌اید.

تام هنکس و دیگر اعضای این فیلم در اولین اکران اروپایی فیلم انیمیشن «داستان اسباب‌بازی ۴» در Leicester Square لندن حرف‌هایی زدند که شنیدن آنها، طرفداران و ‌تماشاگران این فیلم را احساساتی کرد.

تام هنکس گفت: «پس از خواندن آخرین سطرهای فیلمنامه «داستان اسباب‌بازی ۴» و اطلاع از این که به احتمال قوی این آخرین قسمت از این انیمیشن محبوب است، به بقیه گفتم به هم ریختم. مغزم تعطیل شد. چند دقیقه به من وقت بدهید تا خودم را جمع و جور کنم.»

تام هنکس در مراسم افتتاحیه فیلم در لندن

بازیگر اسکار گرفته امریکایی که در این فیلم انیمیشن صداپیشه نقش «وودی» است گفت بازیگر همکارش تیم آلن، صداپیشه نقش «باز لایت‌یر»، قبل از بازنویسی نهایی فیلمنامه طی پیغامی به او هشدار داد که ممکن است این آخرین فیلم «داستان اسباب‌بازی» باشد. البته آلن در این باره گفت: «در حال حاضر خود من هم نیاز دارم مدتی تنها باشم. به این فیلم عادت کرده بودیم و تصور اینکه ممکن است دیگر تولید نشود، اصلا حس خوبی ندارد.»

هنکس با تایید حرف‌های آلن گفت: «برای لحظاتی زمان شروع اولین داستان اسباب‌بازی را به یاد آوردم. یک جمع فوق‌العاده با انیماتورها، فیلمنامه‌نویس‌ها، مهندسان و دیگر همکاران برای تهیه این فیلم داشتیم. در فیلم جدید هم اکثراً با همان همکاران قدیمی کار می‌کنم. با در نظر گرفتن این که احتمالا این آخرین فیلم داستان اسباب‌بازی است، یادآوری آن لحظات کار آسانی نیست.»

جوناس ریورا و مارک نیلسون، تهیه‌کنندگان «داستان اسباب‌بازی ۴» هم تاکید کردند که این یک لحظه آخر کاملا احساسی بود. مخصوصا برای بازیگران اصلی که طی ۲۴ سال همراه این فیلم و دست‌اندرکاران ساخت آن بودند.»

ویل مک کورمک (چپ) و رشیدا جونز،‌ نویسندگان فیلمنامه «داستان اسباب‌بازی ۴»

ریورا گفت: «می‌دانستیم برای ساخت قسمت چهارم این فیلم باید راهی طولانی برویم تا نشان بدهیم ارزش ادامه دادن ۳ قسمت قبل را دارد. مطمئنم به آرامی راه خودمان را پیدا خواهیم کرد و این لحظات را پشت سر خواهیم گذاشت. همین طور هم باید باشد. همگی ما یک مقدار احساساتی شدیم، چیزهایی گفتیم و کارهایی هم کردیم. حالا باید از این مرحله گذشت و زندگی را ادامه داد.»

منبع: اسکای نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا