چهره هاسلبریتی ایرانی

بهاره لتنس دوست دختر ایرانی وزیر شیلات نروژ کیست؟+بیوگرافی و تصاویر

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بهاره لتنس دوست دختر ایرانی وزیر شیلات نروژ کیست+بیوگرافی و تصاویر

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ایرانی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

برخی از افراد در فضای مجازی با این موضوع شوخی های بسیاری کرده اند به عنوان مثال همیشه پای یک ایرانی در میان است. نام اصلی و ایرانی او بهاره حیدری است. او در تهران و در سال ۱۳۶۹ به دنیا آمده است و دومین دختر شایسته جهان نام گرفته است.

بهاره لتنس یا همان بهاره حیدری در حال حاضر مدیریت یک شرکت صادرات محصولات دریایی را نیز به عهده دارد و در این زمینه فعال است.

بهاره لتنس زندگی دشواری داشته است او در ۱۳ سالگی به تنهایی به نروژ مهاجرت می کند اما دولت نروژ به او با آن سن کمش اجازه تنهایی زندگی کردن را نمی دهد. بنابراین او توسط یک خانواده نروژی به فرزندی پذیرفته می شود. و بنا به درخواست پدر نروژی او، بهاره حیدری نام خود را به لتنس letnes تغییر می دهد.

بهاره حیدری در این رابطه در طی مصاحبه ای که انجام داده است گفته است که من از کودکی علاقه زیادی به مدل شدن و بازیگری داشتم اما خانواده ام به من این اجازه را نمی داد  تا اینکه به نروژ آمدم. و این فرصت برای من فراهم شد تا بتوانم در این رویداد شرکت کنم که خوشبختانه توانستم موفق نیز باشم.

وزیر شیلات نروژ کیست ؟

گویا عکس هایی که در اینستاگرام او منتشر شده است برای او در رسانه های نروژی حاشیه ساز شده است و برای او مشکلاتی ایجاد کرده است که او مجبور به استعفا و انصراف از سمت خود شده است.

ماجرای رابطه وزیر شیلات نروژ و بهاره لتنس

از عکس های منتشر شده این دو مشخص است که رابطه ای بسیار طولانی با هم داشته اند و چندین بار به ایران سفر کرده اند. همچنین تصاویر از سفره هفت سین آنها در سفارت نروژ منتشر شده است.

این پست توسط بخش ایرانی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بهاره لتنس دوست دختر ایرانی وزیر شیلات نروژ کیست+بیوگرافی و تصاویر

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا