اخبار داغ

بهترین اسکراب های خانگی برای لایه برداری از پوست های خشک

مجله اینترنتی کولاک:اگر پوست خشکی دارید اصلا نگران نباشید، با تهیه انواع اسکراب‌ خانگی صورت برای پوست خشک که بسیار کم هزینه هستند می‌توانید پوستی لطیف و زیبا داشته باشید.

از آنجاییکه پوست خشک به مرور زمان و با افزایش نسبت به انواع دیگر پوست مستعد چین و چروک بوده، نیازمند توجه و مراقبت بیشتری است. محصولات مراقبت کننده و لایه بردار بسیاری ارائه شده، اما با این حال همواره استفاده از مواد طبیعی توصیه شده است. در این مقاله به بررسی ۳ اسکراب مهم برای پوست های خشک می پردازیم:

 

 

اسکراب قهوه

کافی است ۱ قاشق غذاخوری پودر قهوه را با ۱ قاشق غذاخوری آب ترکیب، به صورت زده و با حرکات دورانی ماساژ بدهی. بعد از ۳ الی ۴ دقیقه می توانید آن را بشورید.

۲. اسکراب چای سبز و عسل

چای سبز ماده ای ضد چروک و مرطوب کننده برای پوست است و عسل نیز به ترمیم سلول ها و کلاژن سازی کمک می کند. برای تهیه این اسکراب مواد درون چای سبز کیسه ای را پس از اینکه سرد شد با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کرده و به صورت بزنید، سپس با آب سرد بشورید.

۳. اسکراب روغن نارگیل و لیمو

لیمو یک لایه بردار طبیعی و روغن نارگیل تونر ضد پیری است و بهترین اسکراب برای پوست خشک محسوب می شود. نصف فنجان روغن نارگیل را با ۲ قاشق چای خوری شکر به خوبی ترکیب و بعد یک قاشق آب لیمو را اضافه و به صورت بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا