بدون دسته بندیرپورتاژ آگهی

بهترین متخصص فشار خون در تهران

رپورتاژ آگهی

فشار خون یکی از مهم ترین نشانه های زندگی فرد است که در مواقعی به دلیل برخی از مشکلات در بدن دچار افزایش یا کاهش می شود. افزایش فشار خون و کاهش فشار خون در صورت درمان نشدن باعث بروز مشکلات جدی در فرد می شوند. امروزه افزایش فشار خون به عنوان مرگ خاموش شناخته می شود زیرا این اتفاق زمینه بروز انواع حملات قلبی، سکته مغزی و…را فراهم می کند. به همین دلیل کسانی که در معرض فشار خون بالا و فشار خون پایین قرار دارند باید با مراجعه به بهترین متخصص فشار خون در تهران تحت نظر قرار بگیرند؛ تا علائم این بیماری در فرد کنترل شود. بر این اساس ما در این محتوا به معرفی بهترین متخصص فشار خون در تهران و خدماتی که از سوی آن ارائه می شود، می پردازیم. برای دانستن جزئیات بیشتر تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

بهترین متخصص فشار خون در تهران

اهمیت مراجعه به بهترین متخصص فشار خون در تهران

افزایش فشار خون از بیماری هایی است که در صورت درمان نشدن یا کنترل نشدن باعث بروز بیماری های متعددی در فرد می شود. کسانی که در معرض بیماری فشار خون بالا قرار دارند ممکن است در صورت کنترل نکردن علائم خود به بیماری های قلبی و عروقی مبتلا شوند. در واقع بیماری فشار خون بالا باعث بروز مشکلاتی چون سخت شدن دیواره سرخرگ ها و همچنین تنگ شدن آن ها می شود. تنگ شدن رگ ها نیز به مرور موجب می شود تا خون به درستی به رگ ها وارد نشود و عمل پمپاژ خون به شکل صحیحی انجام نشود. پمپاژ نشدن صحیح خون در رگ ها زمینه بروز بیماری نارسایی احتقانی قلب را فراهم می کند. به همین علت کسانی که در معرض بیماری فشار خون بالا قرار دارند باید تحت نظر بهترین متخصص فشار خون در تهران قرار بگیرند تا علائم فشار خون بالا و فشار خون پایین در آن ها کنترل شود و فرد در آینده دچار بیماری های مرتبط با قلب و عروق قرار نشود.

 

بهترین متخصص فشار خون در تهران کیست؟

بیماری فشار خون بالا یا پایین در دسته بیماری های مرتبط با قلب و عروق قرار دارد. به همین دلیل باید برای درمان بیماری فشار خون بالا و پایین به پزشک متخصص قلب و عروق مراجعه شود. بهترین پزشک متخصص قلب و عروق با معاینه رگ ها و وضعیت فشار خون برای کنترل و کاهش علائم این بیماری اقدام می کند‌. البته برخی از افراد برای درمان فشار خون بالا به پزشک متخصص کلیه مراجعه می کنند. بهترین متخصص فشار خون در تهران با کنترل بیماری فشار خون بالا از بروز علائمی چون سردرد، مشکلات تنفسی، تپش قلب شدید، سرگیجه و بی حس شدن برخی از قسمت های مختلف بدن جلوگیری می کند. همچنین متخصص قلب و عروق در تهران با کنترل بیماری فشار خون پایین در فرد مانع از بروز علائمی چون سردرد، حالت تهوع، غش، نداشتن تمرکز، تنفس سریع و…می شوند.

بهترین متخصص فشار خون در تهران

بهترین متخصص فشار خون در تهران از چه راه هایی به تشخیص بیماری فشار خون می پردازند؟

قبل از هر اقدامی برای درمان بیماری فشار خون ابتدا باید بالا یا پایین بودن فشار خون در بیمار بررسی شود. بهترین متخصص فشار خون در تهران از روش های متنوعی برای تشخیص این بیماری استفاده می کند. مهم ترین روش هایی که پزشک متخصص فشار خون در تهران برای درمان بیماری فشار خون استفاده می کند عبارت هستند از:

استفاده از دستگاه اسیلومتری afib: بهترین متخصص فشار خون در تهران از طریق دستگاه های afib و abi به بررسی وضعیت فشار خون، اثر فشار خون روی محیط و نظم ریتمی قلب می پردازد.

نوار قلب و اکوکاردیوگرافی: نوار قلب و اکوکاردیوگرافی دو راه برای تشخیص سلامت بخش های مختلف قلب مانند دهلیزها و بطن ها است. فشار خون از بیماری هایی است که باعث به خطر افتادن سلامت بخش های مختلف قلب و عروق می شود. به همین دلیل متخصص قلب و عروق با انجام نوار قلب و اکوکاردیوگرافی وضعیت قلب را بررسی می کند تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل کند.

هولترینگ مانیتورینگ: یکی از مطمئن ترین روش هایی که برای درمان بیماری فشار خون توسط پزشک متخصص فشار خون انجام می شود، هولترینگ مانیتورینگ بیست و چهار ساعته است. در این روش دستگاه به بدن متصل می شود و تغییرات فشار خون فرد را که در ۲۴ ساعت انجام می شود را ثبت می کند. دکتر متخصص فشار خون با بررسی اطلاعاتی که توسط دستگاه هولترینگ مانیتورینگ ثبت شده است، از وضعیت فشار خون بیمار مطلع می شود و از روش های مختلفی برای درمان استفاده می کند.

 

 در صورت بروز چه علائمی باید به بهترین متخصص فشار خون در تهران مراجعه شود؟

متاسفانه درصد بالایی از مردم با علائم بیماری فشار خون بالا و پایین آشنا نیستند و به همین علت در صورت بروز علائم این بیماری نمی توانند اقدامات صحیحی انجام دهند. با این حال کسانی که با علائم زیر همراه هستند بهتر است هرچه سریع تر برای تشخیص و درمان به بهترین متخصص فشار خون در تهران مراجعه کنند. چند مورد از علائم فشار خون که در صورت بروز آن باید به پزشک متخصص فشار خون در تهران مراجعه شود عبارت هستند از:

  • تپش قلب شدید
  • لمس شدن سمت چپ بدن
  • احساس درد در قفسه سینه
  • سخت شدن تنفس
  • تنگی نفس
  • سرگیجه مداوم

بهترین متخصص فشار خون در تهران

بهترین دکتر فشار خون در تهران از چه راه هایی برای کنترل فشار خون اقدام می کند؟

فشار خون بالا و پایین از آن دسته بیماری هایی هستند که در صورت کنترل شدن باعث به خطر افتادن سلامت فرد نمی شوند. به همین علت بهتر است برای درمان فشار خون بالا و پایین به پزشک متخصص قلب و عروق مراجعه شود. بهترین دکتر فشار خون در تهران از روش هایی برای کنترل فشار خون بالا و پایین استفاده می کند که برخی از آن ها عبارت هستند از:

  1. تجویز دارو: معمولاً پزشک متخصص قلب و عروق بعد از معاینه و انجام آزمایشات مختلف به تعیین نوع فشار خون می پردازد. پس از تعیین فشار خون با تجویز دارو بیماری فشار خون در فرد را کنترل می کند.
  2. پرهیز غذایی: یکی از مهم ترین عواملی که در تغییرات فشار خون نقش دارد، تغذیه است. پزشک متخصص علاوه بر تجویز دارو با دستور پرهیز غذایی از کاهش یا افزایش فشار خون جلوگیری می کند.

 

مراجعه به پزشک

در مطلب فوق به بررسی اهمیت انتخاب بهترین متخصص فشار خون در تهران و اقداماتی که توسط متخصص فشار خون برای کنترل و درمان این بیماری انجام می شود، پرداختیم. دانستیم که فشار خون از بیماری هایی است که باعث بروز مشکلات مختلف در قلب و سایر بخش های بدن می شود. بر این اساس این بیماری باید توسط پزشکانی که در حوزه قلب و عروق تخصص دارند کنترل و درمان شود.
دکتر ابراهیم حاجی زاده فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی و فوق تخصص قلب و عروق یکی از بهترین متخصصان فشار خون در تهران است که با استفاده از بهترین روش های موجود برای تشخیص و درمان بیماری فشار خون بالا و پایین اقدام می کند. شما می توانید با چکاپ منظم توسط دکتر ابراهیم حاجی زاده برای کنترل این بیماری و جلوگیری از بروز بیماری های قلبی و عروقی ناشی از فشار خون بالا اقدام کنید.

بهترین متخصص فشار خون در تهران

تماس با مطب دکتر ابراهیم حاجی زاده

نشانی: تهران – بالاتر از میرداماد – خیابان منظر نژاد – پلاک ۵۳ – واحد ۹ – کلینیک قلب دکتر ضربان

شماره موبایل برای تماس و واتساپ : ۰۹۳۹۳۳۳۳۱۶۷ – ۰۲۱۴۹۲۲۹۱۱۲

سایت دکتر ابراهیم حاجی زاده: https://drhajizade.com

پیج اینستاگرام دکتر ابراهیم حاجی زاده: https://www.instagram.com/dr.ebrahimhajizadeh

خانه پزشکان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا