اخبار داغ

به تماشای فیلم های مستهجن برای برقراری رابطه با همسرم اعتیاد پیدا کرده ام

مجله اینترنتی کولاک: مرد متاهلی با وجود داشتن فرزند و رابطه جنسی با همسر  خود به خودارضایی و فیلم های مستهجن آلوده شده است. در ادامه سوال کاربر و پاسخ مشاور را می خوانید.

 

 

سؤال کاربر

من متاهل هستم ویک بچه دارم نمی تونم خودارضایی و نگاه کردن به فیلم پورن رو ترک کنم .حتی باخانمم هم رابطه میزارم یواشکی فیلم پورن
می بینم بعد به مدت یکی دوروزه احساس گناه میکنم عصبی میشم توبه می کنم ولی بعد دوسه روز دوباره وسوسه می شم باز این عمل زشتو تکرار میکنم دعا و مراقبه هم جواب نمی‌دهد.لطفاً راهکار دهید

پاسخ مشاور

دیدن پورن ‌همون‌جور که خودتون گفتید، می‌تونه اعتیاد بشه و حتی رو مغز هم به مرور زمان اثر بذاره. معمولا هم با خودارضایی همراه میشه. واقعیت اینه که صنعت پورن فریب‌های زیادی رو تو خودش داره که اکثر بینندگانش از اونا مطلع نیستند و به تدریج گمان می‌کنند که واقعیت به اون شکله و این مسأله تو روابطشون مشکل ایجاد می‌کنه.

از غلوهایی که تو اندام غیرطبیعی بازیگران با عمل جراحی رخ میده گرفته تا نارضایتی تو انجام نقش‌ها و فشار زیاد روانی همراه با دستمزد پایین و سوءاستفاده‌های وسیع این صنعت از کودکان و زنان، همه و همه مسائل مهمی هستند که افراد نیازه در مودشون بدونن تا آگاهی و نگاه واقع‌گرایانه پیدا کنن.

این آگاهی مطمئنا تو رابطه‌ی افراد با این صنعت مؤثره. برای همین من به شما توصیه می‌کنم که بیشتر در این مورد بخونید؛ در مورد زندگی شخصی بازیگرانشون، روایت‌های خودشون از این شغل، اینکه یه فیلم چجوری ساخته میشه و پشت صحنش چیه. سعی کنید به سایت‌های معتبر و مستندهای علمی رجوع کنید، بخصوص اگه زبان انگلیسیتون خوبه.

این راهکار احتمال داره رو عادت شما تأثیر بذاره. ولی اگه دیدید تأثیری نداره، می‌تونید کمک تخصصی بگیرید و در این‌‌باره بیشتر بررسی کنید؛ اینکه تماشای پورن دقیقا چه چیزی به شما میده. رو رابطه‌ی خودتون با همسرتون تمرکز کنید و سعی کنید بخش‌های عممیق‌تری از رابطه مثل صمیمیت و عشق رو وارسی کنید. در نهایت بدونید مشاورین کنار شما هستند و هر لحظه بخواید می‌تونید از کمکشون استفاده کنید.
موفق باشید .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا