چهره هاسلبریتی خارجی

بورجو بیریجیک بازیگر نقش دیلا بیلگین در سریال کلاغ سیاه کیست؟ + عکس

محمد سیمری: در این مطلب از بیوگرافی بورجو بیریجیک بازیگر نقش دیلا بیلگین در سریال کلاغ سیاه نوشته ایم. بورجو بیریجیک با نام اصلی ” بورجو بیریجیک ” متولد می سال ۱۹۸۹ میلادی در شهر المالی کشور ترکیه می باشد. لازم به بیان است او دارای اصلیتی یورکی است! یورک،یک زیر گروه قومی ترک در این کشور به شمار می آید.

بیوگرافی بورجو بیریجیک بازیگر نقش دیلا بیلگین
بیوگرافی بورجو بیریجیک بازیگر نقش دیلا بیلگین

شاید جالب باشد که بدانید بورجو در سال ۲۰۰۶ میلادی به عنوان ” ملکه مدیترانه ” در مسابقه ی زیبایی فستیوال آنتالیا انتخاب شد!

بورجو دارای مدرک تحصیلی در رشته ی باستان شناسی از دانشگاه Ege می باشد؛ او فعالیت حرفه ای در عرصه ی بازیگری را با شرکت در دوره های کارآموزی تئاتر شهری در شهر بورنوا آغاز کرد. بورجو برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ میلادی در یک نقش فرعی در سریال ” Maçolar ” که از شبکه SHOW TV کشور ترکیه پخش می شد، در جلوی دوربین به ایفای نقش پرداخته است.

بیریجیک

بورجو بیریجیک در سال ۲۰۱۱ میلادی در مسابقه ی بازیگری ” Artiz Mektebi ” که از شبکه ی D کشور ترکیه پخش می شد، شرکت کرد و توانست در آن مسابقه،  همراه با ” علی جان آیتکین ” رتبه اول را به دست آورد. پس از آن و در ادامه ی موفیت های خود در سال ۲۰۱۱ میلادی در سریال پربیننده ی ” حریم سلطان ” با نام اصلی ” Muhteşem Yüzyıl ” و همچنین در سال ۲۰۱۲ میلادی در سریال ” Ustura Kemal ” در نقشی کوتاه، بازی کرد.

بورجو در جدیدترین فعالیت تلویزیونی خود، در سریال تلویزیونی ” کلاغ سیاه ” با نام اصلی ” Kuzgun ”  محصول سال ۲۰۱۹ میلادی حضور دارد. او در این سریال، در نقش ” دیلا بیلگین ” به ایفای نقش پرداخته است. سریال تلویزیونی ” کلاغ سیاه ” در ژانر درام و اکشن تولید کمپانی Ay Yapim می باشد و از شبکه ی STAR TV ترکیه به روی آنتن می رود.

بازیگر سریال کلاغ سیاه

بورجو ازدواج کرده است و متاهل می باشد؛ او در سال ۲۰۱۶ میلادی با ” امره یکتین ” ازدواج کرده است.


مطالب بیشتر در لینک بیوگرافی بازیگران ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا