چهره هاسلبریتی خارجی

بومی پدنکار به دنبال نقش‌های متفاوت + بیوگرافی و عکس

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی : اگر بگوییم که بویم پدنکار یکی از بهترین بازیگران نسل جدید سینمای هند است حرف اشتباهی نزده‌ایم. این بازیگر جوان علاوه بر مهارت مثال زدنی‌اش در بازیگری، مفتخر به انتخاب و بازی در آثار خاصی است. طی چهار سال گذشته این بازیگر جوان توانسته با اجراهای ماندگار خود جایگاه ثابل قبولی در بالیوود برای خود به دست بیاورد.

این بازیگر ۳۰ ساله  با اعتماد به نفس ویژه‌ای کاراکترهایش را به تصویر می‌کشد. او به خاطر بازی در فیلم «Dum Laga Ke Haisha» که درواقع اولین فیلم او بود بیش از ۱۰ کیلو وزن اضافه کرد و نقش یک عروسی چاق را به زیبایی به نمایش گذاشت. پدنکار قبل از اکران این فیلم توانست وزن اضافه خود را از دست بدهد و این تفاوت چشمگیر مورد توجه قرار گرفت.  او یکی از پرکارترین بازیگران حال حاضر بالیوود به شمار می‌آید که ۶ پروژه در دست دارد. او در این باره چنین می‌گوید: «قطعا روزهای خوبی را می‌گذارنم و این را برای خودم یک شروع خوب می‌دانم و با هر فیلم تلاش می‌کنم که پیشرفت کنم. هر یک از فیلم‌هایم به نوبه خود منحصر به فرد هستند چراکه کاراکترها خیلی متفاوت هستند. دوست ندارم در نقش های تکراری دیده شوم و بعد از اولین فیلمی که بازی  کردم بسیاری از فیلسازان متوجه جراعت و جسارت من در انتخاب و بازی در نقش‌های خاص شده‌اند.  من به عنوان یک بازیگر برای خودم یک مسیر و یک هدف را تصویر کرده‌ام و دلم می‌خواهد که به آن نقطه برسم و خودم را خیلی خوش شانس می‌دانم که فیلم‌ها و نقش‌هایی در مسیر من می‌آیند که با بینش من هماهنگی دارند.»

بومی پدنکار متولد  ۱۸ جولای ۱۹۸۹ می‌باشد و در این بمبئی به دنیا آمده است. او شش سال به عنوان دستیار کارگردان در کمپانی یاش راج فیلمز فعالیت کرد و در سال ۲۰۱۵ با فیلم کمدی عاطفی «Dum Laga Ke Haisha» به تولید همین کمپانی  فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد و به خاطر آن جایزه بهترین بازیگر تازه وارد را از جشنواره مطرح فیلم فیر و چندین جشنواره سینمایی دیگر دریافت کرد.  او با بازی در فیلم «Toilet: Ek Prem Katha» در سال ۲۰۱۷ در مقابل آکشی کمار مورد توجه قرار گرفت. این فیلم جزء پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷  بالیوود بود. وی در همان سال به خاطر بازی در فیلم «Shubh Mangal Saavdhan» نامزد دریافت بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم فیر شد. او در این فیلم برای دومین بار با ایوشمان کورانا همبازی شده بود. او در سال ۲۰۱۸ در فیلم دیگری به نام «Lust Stories» نقش یک خدمتکار را بازی کرد که با کارفرمای خود وارد یک رابطه شده است و بازی او در این فیلم مورد توجه منتقدین قرار گرفت. در همان سال او در فیلم دیگری به نام «Sonchiriya» با سوشانت سینگ راجپوت همبازی شد. او در این فیلم نقش یک زن خانه دار روستایی را بازی کرده است. او حدود دو سال زمان صرف کرد تا به لحاظ فیزیکی برای این نقش خود را آماده کند.

بومی در فیلم دیگری به نام « Bala» برای سومین بار با ایوشمان کورانا همبازی شده است. این فیلم یک اثر کمدی در مورد طاسی زودرس است که اواخر سال جاری اکران خواهد شد. بومی در حال حاض مشغول بازی در فیلمی به نام «پتی پتنی اور وو» در مقابل کارتیک آرین است. آنانیا پاندی دیگر بازیگر مطرح این فیلم است. این فیلم یک اثر بازسازی شده از فیلمی با همین عنوان است که در سال ۱۹۷۹ نمایش داده شده است.  او همچنین متعهد شده در دو اثر به تولید کارن جوهر بازی کند که یکی از آنها فیلم تاریخی «تخت» است و دیگری یک کار ترسناک است که مقابل ویکی کوشل بازی خواهد کرد.

به تازگی شایعاتی بسیاری درمورد رابطه میان بومی با جکی بغنانی به گوش می‌رسید که بومی می‌گوید آنها سال‌هاست که با هم دوست هستند و چیز بیشتری میان آنها وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا