چهره هاسلبریتی خارجی

بوچه بوسه کاهرامان بازیگر نقش لیلا در سریال سیب ممنوعه کیست؟ بیوگرافی بوچه بوسه کاهرامان

بوچه بوسه کاهرامان بازیگر نقش لیلا در سریال سیب ممنوعه کیست؟ به همراه بیوگرافی کامل و زندگینامه بوچه بوسه کاهرامان همراه با عکس و اینستاگرام. سریال ترکی سیب ممنوعه یکی از پر طرفدارترین سریال های ترکی ست که طرفداران ایرانی زیادی هم دارد. در این سریال «بوچه» در نقش لیلا بازی کرده است.

بوچه بوسه کاهرامان بازیگر نقش لیلا
بوچه بوسه کاهرامان بازیگر نقش لیلا

بوچه بوسه کاهرامان (Buçe Buse Kahraman ) متولد ۱۴ فروردین ۱۳۷۵ در استانبول؛ بازیگر جوان ترک است. بوچه، در استانبول بزرگ شد و تحصیلات خود را تا دوره ی دبیرستان در این شهر گذراند. او سپس در رشته ی بازیگری دانشکده ی هنر های زیبای دانشگاه دوکوز ایلول پذیرفته شد و به ازمیر رفت.

بوچه کار بازیگری را در سال ۲۰۱۷، با فیلم سینمایی بچه بد که نقش های اصلی آن را تولگا ساریتاش و افرا ساراچ اوغلو بر عهده داشتند، آغاز کرد و پس از ایفای نقش نشه در این فیلم، وارد کادر سریال برخورد شد.

از بازیگران سریال برخورد میتوان به کیوانچ تاتلیتوغ، الچین سانگو، آلپرن دویماز، ارکان جان و ملیسا آصلی پاموک اشاره کرد. جدید ترین بازی بوچه بوسه کاهرامان مربوط به سریال پرطرفدار میوه ممنوعه است. بوچه در سال ۲۰۱۹ وارد کادر این سریال شد و در نقش لیلا که قبلا، عایشه گول چینار این نقش را بر عهده داشت ظاهر شد.

بوچه مجرد است و با بازیگر ترک، اورهان اوزتوکات رابطه دارد. بوچه بصورت مرتب عکس هایی از خود و اورهان منتشر می کند. قد بوچه ۱۷۰ سانتی متر و وزن او ۵۰ کیلوگرم است.

اینستاگرام بوچه بوسه کاهرامان

instagram.com/bucekahraman

فیلم ها و سریال های بوچه‌بوسه کاهرامان 

۲۰۱۷- فیلم سینمایی Kotu Cocuk (بچه بد) در نقش نشه

۲۰۱۸- سریال Carpisma (برخورد) در نقش ملتم ( خواهر کادیر)

۲۰۱۹- سریال Yasak Elma (میوه ممنوعه) در نقش لیلا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا