گوناگون

بیانیه‌ جدید پزشک کاخ سفید درباره وضعیت دونالد ترامپ پس از ابتلا به کرونا

در این مطلب از کولاک نیوز ، توضیحاتی درباره بیانیه‌ جدید پزشک کاخ سفید درباره وضعیت دونالد ترامپ پس از ابتلا به کرونا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. شان کانلی ، پزشک کاخ سفید بامداد یکشنبه ۲۰ مهر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی با صدور بیانیه ‌ای مدعی شد دونالد ترامپ ، رئیس ‌جمهور ایالات متحده آمریکا را دیگر به عنوان یک ناقل ویروس کووید۱۹ نمی ‌دانند.

شان کانلی ، پزشک کاخ سفید در این باره گفت که دونالد ترامپ شامگاه شنبه (به وقت تهران) تست ویروس کرونا داده است و جواب آزمایش نشان داد که او دیگر خطر انتقال ویروس کرونا به دیگران را ندارد. وی بدون اشاره کردن به منفی یا مثبت بودن نتیجه آزمایش مجدد ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا ، فقط به گفتن این جمله مبهم مبنی بر اینکه ویروس تکثیرشونده فعال در بدن او وجود ندارد، اکتفا کرد!

به نوشته رویترز، کاخ سفید نیز هنوز درباره اینکه اظهارات پزشک دونالد ترامپ به معنی منفی شدن نتیجه آزمایش ابتلای وی به کووید۱۹ است، اظهار نظری نکرده است.

این در حالی است که دونالد ترامپ عصر شنبه در اولین سخنرانی عمومی خود پس از مبتلا شدن به ویروس کرونا بار دیگر مدعی شد که ویروس کرونا در حال ناپدید شده بوده و اجازه نخواهد داد که آمریکا سوسیالیستی شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا