چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی اوزان دولونای بازیگر نقش جنک در سریال ترکی استانبول ظالم

بازیگر نقش جنک کیست؟ بیوگرافی اوزان دولونای بازیگر نقش جنک در سریال ترکی استانبول ظالم به همراه نکاتی از زندگی شخصی وجدیدترین عکس

بیوگرافی اوزان دولونای بازیگر نقش جنک
بیوگرافی اوزان دولونای بازیگر نقش جنک

ozan dolunay، بازیگر نقش جنک که یه سر همه ماجراها به اون میرسه و تصمیم هایی که می گیره نقش تعیین کننده ای در روند داستان داره.

او در سال ۱۹۹۰ در آنکارا متولد شد. ورودش به تلویزیون با بازیگری نبود. اولین بار در مسابقه «کی می خواد میلیونر بشه؟» توجه ها را به خودش جلب کرد. در دانشگاه مهندسی مکانیک خواند و همزمان در آتلیه بازیگری کرافت آموزش بازیگری دید. با نمایش کیلولوژی برای اولین بار روی صحنه رفت. به خاطر بازی هایش در تئاتر چند جایزه ی بهترین استعداد جوان را دریافت کرد.

در سال ۲۰۱۵ در سریال دروغگوهای کوچک شیرین نقش باریش را بازی کرد. بعد از بازی در نقش روزگار در سریال اویون بوزان و مرت در سریال یوکسک سوسیته، برای اولین بار در نقش اصلی در سریال دوران دبیرستان “لیسه دوریه سی” در نقش ییئیت ظاهر شد.

اوزان از مدل های معروف ترکیه است که فعالیتش در حوزه برند لباس درآمد میلیون دلاری برای او ایجاد کرده است.

اینستاگرام مهمت اوزان بیش از ۵۰۰ هزار فالوئر دارد و مهمت از این طریق نیز درآمد زیادی را به دست می‌آورد. هرچند او در سریال استانبول ظالم نقشی منفی را برعهده دارد و پسری عیاش است که به فکر انتقام‌جویی است اما  مهمت خودش جوانی اهل ورزش است.

هرچند بسیار تفریح می‌کند و مسافرت یکی از علاقه‌مند‌های اوست اما در هیچ شرایطی ورزش را رها نمی کند. او زیر نظر یک متخصص تغذیه و ورزش بادی بیلدینگ کار می‌کند. یک متخصص پوست ومو هم دارد چرا که یک مدل است ریزش موهایش می‌تواند در درامد او تاثیرگذار باشد.

اوزان ۱۸۴ سانتی‌متر قد دارد، او ابتدا قصد داشت بسکتبالیست شود اما بعد به سمت مدلینگ رفت. او در دوران دانشگاه نیز به صورت حرفه‌ای بسکتبال بازی می‌کرد.

او مو و چشم‌هایی اصلی دارد. هرچند این سبک چهره برای مردهای ترکیه‌ای چندان خاص و کم‌یاب نیست اما چهره مثبت و شیرین او یکی از مهمترین دلایل موفقیتش محسوب می‌شود.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

معرفی سریال ترکی استانبول ظالم+ بیوگرافی بازیگران

 


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک بیوگرافی بازیگران ترکیه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا