چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی ایرج نوذری بازیگر به بهانه پخش سریال کلانتر از شبکه آی فیلم

مجله اینترنتی کولاک : ایرج نوذری بازیگر خوشتیپ ایرانی است ، او پسر زنده یاد منوچهر نوذری بازیگر پیشکسوت و خوش سابقه ایرانی می باشد .

این شب ها دقایق پیش از افطار سریال کلانتر با بازی درخشان ایرج نوذری از شبکه آی فیلم پخش می شود ، به بهانه پخش سریال کلانتر در ادامه بیوگرافی کاملی از ایرج نوذری  بخوانید :

از تولد تا هنر با ایرج نوذری :

ایرج در صبح برفی زیبا مورخ ۷ اسفند سال ۱۳۴۲ در خانواده ای فرهیخته و با فرهنگ کاشانی متولد شد ، او از کودکی عاشق پیشرفت و طرقی پله های پیشرفت بود و در عرصه های متفاوت خوش درخشیده است و افتخار آفرینی کرده است .

اگر زمانی حوصله کنید و بیوگرافی کامل این بازیگر را بخوانید قطعا از سوابق درخشان او در هنر ، ورزش و … شگفت زده خواهید شد .

 

ایرج نوذری چند فرزند دارد ؟

نوذری بازیگری خانواده دوست است ؛ او ازدواج کرده و یک دختر زیبای بیست ساله دارد .

رابطه ی ایرج با دخترش پدر دختری عاشقانه همراه با احترام و محبت است ؛ دختر ایرج نورذری این روزها  مشغول درس خواندن است و آن طور که پیداست علاقه ای ندارد جا پای پدر و پدربزرگ بگزارد و بازیگر شود .

نوذری استاد کنگ فو یا بازیگر ؟

اصولا وقتی نام بازیگر و هنر را می شنویم یاد احساسات و ملایمت می افتیم و قطعا اگر بفهمید ایرج نوذری استاد بازیگر،استاد کنگ فو است و چندین مقام قهرمانی در این رشته ورزشی دارد حسابی تعجب خواهید کرد !

بله آقای نوذری بسیار ورزش دوست و اهل باشگاه رفتن است ، از از سنین نوجوانی به ورزش علاقه مند شد  و ازمیان انبوه رشته ورزشی ، رزمی را انتخاب کرد و وارد رشته ورزشی کنگ فو شد .

 

 

نوذری اکنون درکنگ فو کمربند سبز دارد و تاکنون چندین بار در فدراسیون کنگ فو منصب های گوناگون بنا برلیاقت و توانایی اش دریافت کرده است.

 

ایرج نوذری اسب سواری قابل و ماهر

آقای نوذری به بازیگری و استاد رزمی بودن قانع نبود و زندگی پرهیجانش را با اسب سواری های متوالی در اوج سرعت و چابکی به اوج رسانید  .

او مدرک کارشناسی ارشد رشتهٔ زبان‌شناسی دارد. او با زبان‌های سانسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی آشناست و هم‌اکنون ریاست امور بین‌الملل کونگ‌فوی ایران را برعهده دارد.

در ادامه عکسی جالب  و دیدنی از اسب سواری آقای بازیگر را تماشا کنید :

پدر و پسری که نابغه اند !

مثل(پسر کو ندارد نشان از پدر )قصه واقعی زندگی ایرج نوذری و پدری بزرگوارش منوچهر نوذری است ، زنده یاد منوچهر نوذری الگوی تام ایرج در تمام مراحل زندگی اش بوده است و او به اینکه چنین پدری داشته است همواره به خود می بالد و تا ابد در برابر پدرش متواضع خواهد بود .

 

عکس کودکی ایرج نوذری

منوچهر نوذری  فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۳۲ آغاز کرد و از نخستین گویندگان تاریخ دوبله در ایران بود. از سال ۱۳۳۵ در رادیو نیز مشغول به کار شد و فعالیت خود در سینما را از سال ۱۳۳۸ به عنوان دستیار فنی آغاز کرد. اولین تجربه بازیگری او در سال ۱۳۴۱ با بازی در فیلم «لاله آتشین» به کارگردانی برادرش محمود نوذری و هوشنگ لطیف پور رقم خورد و با ساخت فیلم «ایوالله» نخستین تجربه‌اش در کارگردانی را مقابل دوربین برد. نوذری در دهه ۱۳۵۰ با مهاجرت به مصر فیلم «الو من گربه هستم» را ساخت.

 

فعالیت هنری او پس از انقلاب عمدتاً بر تلویزیون و رادیو متمرکز بود. از مشهورترین برنامه‌هایی که او در تلویزیون اجرا کرد می‌توان به «مسابقه هفته» و «تهران ساعت بیست» و همچنین مجموعه‌های داستانی «کوچه اقاقیا» و «باجناغ‌ها» اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا