چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی بیژن کوشکی مدافع سابق استقلال +عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بیوگرافی بیژن کوشکی مدافع سابق استقلال +عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ایرانی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بیژن کوشکی ۳ تیر ۱۳۵۸ در شهر خرم آباد استان لرستان به دنیا آمد. کوشکی برای استقلال تهران در پست مدافع بازی می‌کرد. او در در سال ۱۳۹۱ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.  او سابقه حضور در تیم‌های ابومسلم، پاس، استقلال تهران و مس کرمان را نیز داشت.

بیژن کوشکی در سال ۱۳۸۶ از باشگاه پاس همدان جدا شد و به استقلال تهران پیوسته بود. وی ۴ سال در تیم استقلال حضور داشت در اواخر حضور او در این تیم به دلیل حواشی‌های ایجاد شده استقلال را ترک کرد و به تیم مس کرمان پیوست. او در آکادمی تیم پاس قوامین به عنوان مربی آکادمی فوتبال فعالیت می‌کرد.

پس از تساوی تیم‌های پرسپولیس و استقلال، امیر قلعه‌نویی به شدت با مدافع تیمش درگیری لفظی پیدا کرد. تیم‌های استقلال و پرسپولیس به تساوی یک بر یک رسیدند. در پایان مسابقه، امیر قلعه‌نویی که تیمش در دقیقه ۸۷ گل تساوی را خورده بود، به سوی بیژن کوشکی رفت و با الفاظ شدیدی از عملکرد وی انتقاد کرد. سرمربی استقلال معتقد بود روی گل پرسپولیس که علی کریمی به ثمر رساند، کوشکی مقصر اصلی بود و نباید بازیکنان حریف را تنها می‌گذاشت.

در پایان مسابقه پرسپولیس و استقلال در حالی که خبرنگاران رسانه‌ها برای پوشش خبری می‌خواستند وارد تونل شوند، مأموران نیروی انتظامی با آن‌ها مخالفت کردند. همین موضوع باعث ایجاد درگیری لفظی بین آن‌ها و تعدادی از مأموران شد. سرانجام با صحبت‌های خبرنگاران، آن‌ها موفق شدند برای تهیه گزارش و مصاحبه وارد شوند.

 

این پست توسط بخش ایرانی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بیوگرافی بیژن کوشکی مدافع سابق استقلال +عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا