چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی رضا ارمند پیشه شرکت کننده خواننده عصر جدید

مجله اینترنتی کولاک : رضا ارمند پیشه خواننده جوان و گمنام ایرانی است که باشرکت در برنامه عصر جدید میان مردم به محبوبیت رسید و مشهور شد ، اولین حضور او در عصر جدید درخشان بود ، او عاشقانه برای خلیج فارس خواند و مهرش را به دل تماشاگران عصر جدید نشاند .

در ادامه با سابقه کاری و فعالیت های رضا ارمند پیشه  خواننده پراحساس برنامه عصر جدید بیشتر آشنا شوید :

بیوگرافی رضا ارمند پیشه خواننده :

رضا دهه شصتی خوش ذوق متولد تهران است ، با اینکه این روزها چهارمین دهه زندگی اش را سپری می کند اما آرزوهایی رنگارنگ در سرش دارد و دوست دار هرچه سریع تر رنگ حقیقت به رویاهای  زیبا و بزرگش ببخشد .

عصر جدید فرصت طلایی رضا

حضوررضا رضا ارمند پیشه  در عصر جدید فرصت طلایی و کمیابی برای او محسوب می شود ، او حالا می تواند تمام زوایای هنرش را با ظرافت هرچه تمام تر در صحنه عصر جدید و رسانه ملی برای هموطنانش به نمایش بگزارد تا به زودی آرزوهایش رنگ حقیقت ببخشد .

رضا یزدانی یا ارمند پیشه !؟

استایل رضا بسیار شبیه رضا یزدانی است ، رنگ صدای او خاص است و چهارچوب صدایش رنگ عشق و دلتنگی دارد ، رضا تا کنون از درد وطن و جامعه خوانده اما هرلحظه در صدایش از عشق گفته و احساسات شنوندگانش را برانگیخته است .

رضا ارمند پیشه تیپ ساده ای دارد و در اوج سادگی و بی آلایشی جذابیتش را حفظ می کند .

شغل رضا ارمند پیشه چیست ؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید رضا ارمند پیشه  خواننده با احساس عصر جدید شغل شریف کارگری دارد و با این استعداد درخشان و جذابش ، روزهایش را پشت دستگاه های یک کارخانه برای درآوردن لقمه نان حلالی می گذراند .

 

حضور او در فینال و رای مردمی حواشی بسیاری را همراه داشت ، او در محله دوم با محمد مهدی حیدریان پسر تیر انداز رقابت کرد اما داوران محمد مهدی را رد دکردن و او را راهی فینال عصر جدید کردند .

رضا حق محمد مهدی را خورد !؟

بسیاری از تماشاگران عصر جید به این تصمیم معترض بودند و عقیده داشتند حق رضا نبود که بالا بیاید ، اگر قرار است هرشب از یک گروه خوانده ای به فینال برود بهتر است ام عصر جدی را به شب کوک تغییر دهتند !

تمرینات تخصصی رضا ارمند پیشه :

با این که رضا آموزش ها آکادمیک و پیشرفته موسیقی را تجربه نکرده است اما پس از حضورش در عصر جدید به صورت جدی تر مشغول کسب دانش و تجربه در این عضه است و در کلاس های موسیقی ثبت نام نموده است .

در ادامه کلیپی از تمرینات رضا ارمند پیشه  را تماشا کنید :

 

پیش بینی شده رضا در مراحل بعد عصر جدید شگفتانه ای بزرگ برای تماشاگران عصر جدید خواهد داشت و اصلا بعید نیست که تصور کنیم او جایزه پانصد میلیونی برنامه عصر جدید را دریافت کن د

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا