چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی رضا یزدانی بازیگر نقش مهراد مستوفی در سریال از یادها رفته+عکس

مجله اینترنتی کولاک: یکی از سریال های ماه رمضان امسال سریال ازیادها رفته است. مجموعه ای که در آن رضا یزدانی بازیگر نقش مهراد مستوفی است. رضا یزدانی سالهاست کار خوانندگی و آهنگسازی انجام می دهد. این موزیسین به صورت پراکنده در چند اثر نمایشی و فیلم ایفای نقش کرده اما به صورت جدی و در سریال تلویزیونی این اولین نقش اثرگذار و دیده شده او محسوب می شود.

 

رضا یزدانی ‎۲۴ مهر سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمده است. او خواننده، نوازنده، آهنگساز است. بزدانی از نوجوانی موسیقی کار می‌کند. او از شاگردان فرشید اعرابی (موزیسین سبک هوی متال ایرانی) بوده است. تخصّص یزدانی در نواختن گیتار به‌ویژه گیتار الکتریک است. اشعار ترانه‌های انتخابی او بطور عمده درون‌مایهٔ اجتماعی و نوستالژیک دارند. او فرزند دکتر حسن یزدانی (دندان پزشک) است.

یزدانی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی چوب و کاغذ است. او زمانی دروازه بان فوتبال بود و یک دوره هم دندان پزشکی تجربی را گذرانده است. اما علاقه شدید به موسیقی و هنر او را به این وادی کشاند.

رضا

 

یزدانی در مورد خودش گفته است:

«از سال ۱۳۷۸ با آلبوم شهر دل وارد مارکت موسیقی شدم و بعد از نزدیک به ۲۰ سال جز معدود خواننده هایی هستم که هنوز مانده ام و کار می کنم. علاقه زیادی به سینما و تماشای فیلم دارم. فیلم دیدن جز برنامه های ثابت زندگی ام است، آرشیو بسیار مفصلی از فیلم های مطرح دنیا دارم و فیلم را در سبک و سیاق های مختلف دنبال می کنم.»

رضا یزدانی سالهاست با شبنم لالمی ازدواج کرده است، این زوج فقط یک دختر دارند، کمتر عکسی از او و همسرش در فضای مجازی منتشر شده است.

 

درباره سریال از یادها رفته:

مجموعه از یادها رفته به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان مجموعه تاریخی است و روایتی از زندگی دختری در دهه بیست هجری شمسی است که پس از بازگشت به وطن به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران می شود و با کشف حقیقت، سنت ها و رفتارها به آرامش دست می یابد.

 


همچنین بخوانید:

اسامی بازیگران سریال از یادها رفته+خلاصه داستان و عکس بازیگران


عکس های رضا یزدانی بازیگر نقش مهراد مستوفی

رضا یزدانی بازیگر نقش مهراد مستوفی در سریال از یادها رفته
رضا یزدانی بازیگر نقش مهراد مستوفی در سریال از یادها رفته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا