چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی فرزین محدث بازیگر نقش زکریا در سریال دوپینگ + عکس و زندگی شخصی

بیوگرافی فرزین محدث بازیگر نقش زکریا در سریال دوپینگ به همراه عکس و زندگی شخصی و اینستاگرام. بازیگر نقش زکریا در سریال دوپینگ کیست؟ فرزین محدث ۲۰ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار فرزین محدث می‌توان به بازیگری در سریال بچه مهندس، سریال پرانتز باز و سریال شهریار اشاره کرد.

فرزین محدث بازیگر نقش زکریا در سریال دوپینگ
فرزین محدث بازیگر نقش زکریا در سریال دوپینگ

فرزین محدث نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۲ در ۲۴ سالگی در فیلم مزرعه پدری به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال بچه مهندس، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای فرزین محدث محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سید محمود موسوی‌نژاد، جمشید هاشم‌پور، مهدی احمدی و آتنه فقیه‌نصیری را تجربه کرد.

فرزین محدث در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم فرزین محدث در این سال، بازیگری در سریال بچه مهندس به کارگردانی علی غفاری و محمدجواد کاسه‌ساز محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی فرزین محدث بازی در سریال بچه مهندس بوده است. فرزین محدث سال ۱۳۹۶ در ۳۸ سالگی در سریال بچه مهندس نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با علی غفاری همکاری داشته است. فرزین محدث توانست با بازی در سریال بچه مهندس تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر بهناز جعفری، ساناز سعیدی، برزو ارجمند و عباس جمشیدی‌فر بر تجارب او افزود.

فرزین محدث علاوه‌بر سریال بچه مهندس، سال ۱۳۸۹ در ۳۱ سالگی در سریال پرانتز باز نیز بازی کرده است. فرزین محدث این‌بار با کیومرث پوراحمد یعنی کارگردان سریال پرانتز باز و هنرمندانی چون طناز طباطبایی، امیر غفارمنش، فردوس کاویانی و اکبر عبدی همکاری داشت.

در این سال‌ها فرزین محدث با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران رضا کیانیان با ۳ مرتبه، شبنم مقدمی با ۳ مرتبه، اسماعیل خلج با ۳ مرتبه، بابک حمیدیان با ۳ مرتبه و فرخ نعمتی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با فرزین محدث داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی فرزین محدث آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. فرزین محدث را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۷۳% آثار وی سینمایی و ۲۷% آثارش تلویزیونی است. در واقع فرزین محدث از مجموع ۱۵ اثری که در کارنامه دارد، در ۱۱ اثر در سینما با نام‌های فیلم ما همه با هم هستیم، فیلم شکلاتی، فیلم امپراطور جهنم، فیلم جاده شهریار، فیلم آزمایشگاه، فیلم شرق شرق است، فیلم شکلات داغ، فیلم مجنون لیلی، فیلم شاعر زباله‌ها، فیلم یک تکه نان و فیلم مزرعه پدری به ایفای نقش پرداخته و در ۴ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال بچه مهندس، سریال حیرانی، سریال پرانتز باز و سریال شهریار بازی کرده است.

اینستاگرام فرزین محدث یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. فرزین محدث در اینستاگرام بیش از ۱۰،۸۹۲ نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از ۱،۶۹۵ نفر را دنبال می‌کند. همچنین فرزین محدث تاکنون در اینستاگرام بیش از ۸۸۶ پست بارگذاری کرده است. فرزین محدث فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ ۱۳۹۳/۰۲/۰۴ شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از ۲۹۹ لایک و ۲۳ نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی فرزین محدث تاکنون بیش از ۲،۴۰۸ لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی فرزین محدث تاکنون بیش از ۱،۰۸۸ نظر ثبت شده است.


اسامی بازیگران سریال دوپینگ +خلاصه داستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا